محل لوگو

دانلود تحقیق در موردپاکشوما


دانلود تحقیق در موردپاکشوما

نام فایل : پاکشوما

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 29

حجم : 0 مگابایت


بنام خدا
تاریخچه شرکت
شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال 1351 با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای حاج محمد کریم فضلی و به مدد تلاش و کوشش های شبانه روزی وی و جمعی از مهندسین و متخصصین ایرانی و عده ای از همراهانش بنیان گذاشته شد. شرکت پاکشو با به کار گیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت شوینده ایران مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه موارد شوینده ، بهداشتی و آرایشی نام برد.

تولیدات این شرکت با نام های گلرنگmerit, cloritex, homplus, saftlan,ave در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و در عین حال به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه یافته است.
از تولیدات سال های اولیه تاسیس می توان از مایع ظرفشویی ، مایع سفید کننده ، نرم کننده حوله و لباس ، شیشه شوی ، جرم گیر ، شامپو فرش و موکت نام برد که در سال های بعد با تلاش و کوشش مضاعف انواع شامپو ، مایع دستشویی، خمیر دندان و نرم کننده موی سر در رنگ ها و بسته بندی های متنوع اضافه شده است.
شرکت پاکشو کیفیت را معادل رضایتمندی مصرف کننده تعریف می کند و آن را کلید موفقیت خود می داند.

چشم انداز شرکت پاکشو
اولین شرکت کیفی شوینده بهداشتی در ایران و مطرح در خاورمیانه و قرار گرفتن در لیست 100 شرکت برتر ایران در سال 1390.

بیانیه ماموریت
تردیدی نیست که بهداشت ، سلامت و زیبایی سه رکن اساسی زندگی است. پاکشو می کوشد با خلق یک برند قوی ، تنوع محصولات ، نوع بسته بندی و سیستم توزیع مناسب به همراه نیروی انسانی زبده خود بتواند ضمن احترام به شلیقه مشتزیان وفادار ، عموم جامعه را به سمت انتخاب محصولی با کیفیت خوب سوق دهد.

پاکشو با بهره گیری از رهبران کارآفرین و کارکنان متعهد و پویای خود که با تکیه بر ارش های سازمانی چون سرآمدی – یادگیری – رقابت پذیری – خلاقیت و نوآوری – مشتری مداری – تعهد و وفاداری و با تلاش مستمر در جهت تولید با بهره وری بالا ضمن ارتقاء کیفیت متناسب با اهداف شرکت برای تحقق آرمان خود ، رشد متوازن ، توسعه پایدار توجه به نیازهای مشتریان توانسته است در عرصه های مختلف اجتماعی با تکیه بر سرمایه های نامحسوس خود (ارزش برند ، نیروی انسانی متعلق) افتخارات بزرگی را تقدیم جامعه نماید.
خط و مشی ما
درک نیازهای مشتریان و تامین خواسته های ایشان با ارائه محصولات و کالاهای متنوع و جدید با هدف مشعوف نمودن مشتریان و اخذ سهم شاسیته ای از بازار.
ارتقای دانش ، مهارت و توانایی کارکنان به عنوان منبع تفکر و با ارزش ترین سرمایه شرکت با هدف دستیابی به اهداف کیفی در کار و زندگی ایشان.
بالا بردن رقابت در بازار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق بهینه سازی هزینه ها و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود در تولید محصولات با کیفیت.
توسعه و افزایش سهم صادرات محصولات شرکت در راستای رشد اقتصادی کشور و با هدف پیوستن به شرکت های بزرگ جهانی.
جلب و توسعه مشارکت کارکنان در ارائه روش های نوین کار با هدف بهبود مستمر.
مدیریت و کارکنان شرکت پاکشو به برآورده سازی الزامات سیستم مدیریت کیفیت با هدف رشد و تعالی سازمانی به عنوان سازمانی سرآمد معتقدند.

اصول ارزشی
شرکت پاکشو با تولید و عرضه کالاهای با کیفیت تلاش می کند ارزش های ذاتی محصولاتش را به مصرف کنندگان ارائه آن ها ارتقاء یابد ، این مقصود باعث شده تا مصرف کنندگان ، ما را در بازاریابی و فروش محصولات به رهبری برسانند عبارتند از :


پرورش تقاضای پنهان
با انجام تحقیقات بازار و مطالعه رفتار مصرف کنندگان توانسته ایم با شناسایی دقیق خواسته های مردم ، بازار موجود تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای عرضه بیشتر محصولات خود رشد دهیم و با خلق محصولات جدید ، بازارهای جدید ایجاد نماییم آنقدر تکرار شده که روش های شناسایی و پرورش تقاضا برای خلق محصول جدید در این مجموعه نهادینه شده است.

2. خلق نام های تجاری موفق
خلق نام های تجاری و توانمند و ایجاد جایگاه مناسب و دقیق برای آن ها از دیگر توانایی ها و قابلیت های شرکت پاکشو از سال های اخیر نام های تجاری نظیر : merit,home pluse,softlan,ave را با موفقیت خلق نموده و این نام ها در حال حاضر خود را در ذهن عموم مردم یافته و سهم بازار را به مراتب بیشتر از حد انتظار نصیب خود نموده است.


3. توزیع صحیح و به موقع
بخش بندی افراد جامعه از نظر مولفه های جمعیت شناسی و روانشناختی و برقرار ساختن یافته های مربوط به آن جغرافیایی شهری و وضعیت خرده فروشی از جمله دیگر ارزش های شرکت پاکشو است که با ایجاد سامانه توزیع دقیق اصلی هر یک از کالاها را به آسانی میسر می سازد.

4. پیشرو بودن (رهبری) بازار
شرکت پاکشو توانسته است با توزیع صحیح و به موقع محصولات ، خلق نام های تجاری موفق و با استفاده از روش های کیفیت محصولات در مورد بسیاری از کالاها نظیر مایع دستشویی و شامپو خانواده و بچه ، مایع سفید کننده ف شیشه پاک کن ایران پیشرو باشد.

....


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 122

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما