نام فایل : تدوین استراتژی های مدیریت منابع انسانی مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران
فرمت : .ppt
تعداد صفحه/اسلاید : 22
حجم : 0 مگابایت
به نام خداتدوین استراتژی های مدیریت منابع انسانیمرکز کارآفرینی دانشگاه تهران
فهرست مطالب
1- چشمانداز منابع انسانی مرکز کارآفرینی
2- ارزشهاي بنيادي مرکز
3- هدفهاي بلند مدت منابع انسانی مرکز کارآفريني
4- تحليل SWOT جهت دسترسی به استراتژی منابع انسانی
1-4: نقاط قوت موجود برای منابع انسانی مرکز
2 -4: نقاط ضعف موجود برای منابع انسانی مرکز
3-4: فرصتهاي موجود برای منابع انسانی در مرکز
4-4: تهديدهاي موجود برای منابع انسانی در مرکز
5-4: رسم ماتریس های داخلی و خارجی
فهرست مطالب - ادامه
5- تدوین استراتژي منابع انسانی مرکز
6- هدفهاي ميان مدت برای منابع انسانی مرکز (پنج ساله 1393-1388)
7- برنامههاي عملياتي و اجرایی براي تحقق هدفهاي برنامه پنجساله منابع انسانی
8- معيارهاي ارزيابي عملکرد منابع انسانی درمرکزکارآفريني
چشمانداز منابع انسانی مرکز کارآفرینی
مرکز کارآفريني دانشگاه تهران مصمم است با جذب و تربیت منابع انساني فرهيخته و اثربخش، بهترين مرکز کارآفريني دانشگاهي کشور و منطقه در زمينة امور پژوهشی، آموزشی، ترويجی و مشاوره ای در زمینه کارآفريني باشد؛ به گونهاي که منابع انسانی این مرکز کارآفرين بوده، پذيراي مسؤليتهاي اخلاقي و اجتماعي در جهت توسعه پايدار ملي و جهاني باشند. (منظور از منابع انسانی در اینجا کادر هیئت علمی و کادر اداری در این مرکز می باشند.)
ارزشهاي بنيادي مرکز
مرکز کارآفريني همواره ارزشهاي بنيادي زير را سرلوحه کار خود قرار ميدهد:
ايدهپردازي عملگرا
ارزشافزايي
خلاقيت
مشارکتگرايي
کار بين رشتهاي
يادگيري مستمر
پشتکارکاری
رقابتپذيري
هدفهاي بلند مدت منابع انسانی مرکز کارآفريني
توانمندسازي کارکنان دانشگاه از طريق ارتقاء دانش, مهارتها و نگرشهاي کارآفرينانه در ده سال آينده
نهادينهسازي روح و تفکر کارآفريني در ابعاد مختلف پژوهشي, آموزشي, فرهنگي در منابع انسانی مرکز ده سال آينده
ترويج و گسترش فرهنگ، دانش و مهارت کارآفريني در منابع انسانی مرکز
عرضه خدمات کارآفريني به اساتيد، مديران، کارکنان و نهادهاي مرتبط با مراکز کارآفريني
تحليل SWOT جهت دسترسی به استراتژی منابع انسانی
در اين قسمت منابع انسانی نیز تحت تاثیر عوامل داخلی (نقاط ضعف و قوت) و عوامل خارجی( فرصت ها و تهدیدها) قرار دارند که به این عوامل اشاره شده و سپس طبق ماتریس عوامل داخلی(IFE) و عوامل ماتریس عوامل خارجی (EFE) نمره نهایی بدست آمده و در نهایت نمره نهایی در ماتریس داخلی و خارجی وارد شده تا موقعیت مرکز سنجیده شده و استراتژی های لازم برای آن تدوین گردد.
( تنظیم ماتریس ها و وزن دهی و رتبه بندی عوامل به صورت فرضی می باشد.)
....
مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان