نام فایل : تحليل کانال در بسيج های اجتماعی
فرمت : .ppt
تعداد صفحه/اسلاید : 10
حجم : 0 مگابایت
تحليل کانال در بسيج های اجتماعی
برنامه کشوری هدا
همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت
مجری: انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت
به سفارش: دفتر آموزش و ارتقای سلامت
کانال ارتباطي
مجرايي که پيام از آن عبور مي کند تا به مقصد برسد
کانال مجموع وسيله ارتباطی و محيط ارتباط است (مثال حمل بار در قايق شناور بر روی آب را به ياد بياوريم)
در هر فرآيند ارتباطي، منبع پيام بايد کانالي را براي انتقال پيام خود انتخاب کند و تصميم گيري براي انتخاب کانال مناسب و استفاده از آن بخش مهم فرآيند ارتباطي است.
برنامه کشوری هدا
همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت
عوامل موثر در انتخاب کانال ارتباطي
محتواي پيام
شکل پيام
نحوه ارائه پيام
منبع پيام
شرايط و امکانات
برنامه کشوری هدا
همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت
انواع کانال هاي ارتباطي در بسيج ها
گروه هاي تاثيرگذار بر مخاطب: همسران، والدين، دوستان و همسالان، پزشكان و سايرکارکنان مراکز ارائه خدمات سلامت
دروازه بان هاي کنترل کننده محتوا و جريان اطلاعات به مخاطب: مديران مدارس، مديران محل های کار، مديران سازمان ها، رهبران گروه های اجتماعی
رسانه های نوشتاری و غيرنوشتاری
برنامه کشوری هدا
همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت
انواع کانال در بسيج های اطلاع رسانی آموزشی
کانال هاي بين فردي (Interpersonal)
کانال های گروهی (Group)
کانال های سازمانی و اجتماعی (Organizational and Community )
کانال هاي ارتباط جمعی (Mass Media)
برنامه کشوری هدا
همسان سازی دوره های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت
کانال های بين فردی
پزشکان، دوستان، اعضای خانواده، همسران و مشاوران: انتقال پيام از طريق اين نوع کانال ها با اطمينان بيشتری همراه است و می تواند تاثير بيشتری داشته باشد.
ديدار حضوری، بحث و گفتگو، تماس تلفنی، دعوت شخصی، مشاوره، تلفن های مشاور، ارائه پمفلت يا عکس و ...
....
مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان