قسمتی از متن :
1
سیستم دمینگ از دانش عمیق
متن زیر کارشناسی از فصل 4 درباره اقتصادهای جدید ویرایش دوم توسط ادوارد دمینگ می باشد سبک متداول از مدیریت باید در معرض تغییر قرار گیرد. یک سیستم نمی تواند خودش را درک کند. تغییر و تحول مستلزم بک نگرش از بیرون است. هدف این فصل ارائه یک دیدگاه بیرونی می باشد، یک عدسی که من آن را سیستم دانش عمیق نامیده ام. این یک نقشه از تئوری را فراهم می اورد که بواسطه آن می توان سازمانهایی را که در آن مشغول به کار هستیم درک کرد.
مرحله اول تغییر و تحول منحصر به فرد است. این تغییر و تحول غیرپیوسته می باشد. و از درک سیستم دانش عمیق منشاء می گیرد. تغییر شکل منحصر بفرد معنی جدید را در زندگی خود در قبال رویدادها، اعداد و کنش های متقابل بین مردن دریافت می کند.
وقتی یک فرد سیستم دانش عمیق را درک می کند، آن اصول را در هر نوع رابطه بین افراد دیگر به کار خواهد برد. او یک مبنایی برای قضاوت از تصمیم های خود و تغییر و تحول از سازمانهایی که به او تعلق دارد خواهد داشت. فرد در موقع تغییر یافتن، ویژگی های زیر را دارا خواهد بود.
-تنظیم یک مثال
-یک شنونده خوب بودن ولی سازگار نخواهد بود
-مرتباً به دیگران آموزش می دهد
-کمک به مردم برای دور شدن از عقاید و عملکردهای جاری و حرکت به فلسفه جدید بدون احساس گناه در باره گذشته
پایه و مبنای دانش عمیق در اینجا در قالب چهار بخش مطرح می شود که همگی به هم ربط دارند:
2
-قدردانی از یک سیستم
-دانش در باره تنوعات
-تئوری دانش
-روان شناسی
یک فرد به دقیق شدن در هر یک از بخش ها یا هر چهار بخش به منظور درک آن و به کارگیری آن نیاز ندارد. 14 نکته در باره مدیریت (خارج از بحران فصل 2) در صنعت، آموزش و دولت بطور طبیعی نبودن کاربردی از این داتش بیرونی برای تغییر کاز سبک حاضر از مدیریت وسترن به یک نمونه بهینه سازی شده می باشد. بخش های مختلف سیستم رانش عمیق که در اینجا مطرح شده اند را نمی توان تفکیک کرد. آنها با یکدیگر کنش متقابل انجام می دهند. بنابراین دانش روان شناسی بدون دانش تنوعات، کامل نیست.
یک مردم باید درک کند که همه افراد متفاوت هستند. این به معنی درجه بندی مردم نیست. او باید درک کند که عملکرد هر کس در سطحی وسیع توسط سیستمی کنترل می شود که او در آن کار میکند و این ویژگی همان مسئولیت مدیریت است یک روان شناس که دارای یک درک عمیق از تنوعات می باشد نیز باید از طریق تجربه با Res Beads (فصل 7) که مدتی است در اصطلاح یک طرح برای درجه بندی مردم وارد عمل شده است موضوعاتی را بیاموزد.
تصویرهای بیشتر از سرهم بندی های روان شناسی و استفاده از تئوری تنوعات (تئوری آماری) وجود دارد. برای مثال تعداد آیتم های معیوب که یک ناظر می یابد به اندازه بار کاری ارائه شده به او بستگی دارد. یک ناظر که مراقب است تا کسی را به طور غیرمنصفانه جریمه نکند، ممکن است آیتمی را رد کند که درست در خارج از خط مرزی قرار دارد (خارج از بحران صفحه 266). ناظر در تصویر صفحه 265 از همان کتاب، برای حفظ مشاغل 300 نفر، نسبت آیتم های معیوب کمتر از 10 درصد را در نظر می گیرد. او نگران شغل خود است.
تصاویری از چند صفحه نخست فایل :
توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است
مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
برچسب های مهم