محل لوگو

دانلود تحقیق ارزشـيابـي


دانلود تحقیق ارزشـيابـي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 15 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏0

‏15

‏عنوان درس:

‏نظريه‌هاي ارزشيابي و كاربرد آنها در زبان فارسي

‏عنوان تحقيق:‏

‏ارزشـيابـي

‏0

‏2

‏ارزشيابي و آزمون‌سازي

‏تعداد دانش‌آموزان: 120 نفر

‏تعداد سوالات آزمون: 20 سوال كه شامل 10 سوال در ك مطلب، 5 سوال گرامر و 5 سوال لغت است.

‏بيل گيتس و صنعت رايانه‏

‏بيل گيتس شخص مهمي در صنعت رايانه است . او سالهاي زيادي است كه رئيس شركت مايكرو سافت و نيز ثروتمندترين فرد در آمريكاست. اما او چگونه توانست اين موفقيت را بدست آورد؟ او چيزهايي زيادي از پدر و مادرش آموخت. در حاليكه بيل به مدرسه مي رفت، پدرش به دانشگاه مي رفت و با گرفتن مدرك دانشگاهي قاضي موفقي شد. او از موفقيت پدرش آموخت كه اگر كسي چيزي مي‌‌خواهد بايد مجدانه براي آن تلاش كند. مادر او معلم پركاري بود اما در عين حال از مسافرت كردن لذا مي‌برد و از زندگي مادرش فهميد كه اگر كسي مي‌خواهد مجدانه كار كند و درعين حال از زندگي لذت ببرد بايد براي آن برنامه‌‌ريزي كند. وقتي بيل جوان بود او اوقات زيادي را به خواندن مي‌گذراند اما كودكي او تنها كار نبود و ورزشهاي زيادي انجام مي‌داد. وقتي بزرگتر شد، وقت بيشتر و بيشتري را صرف كار و بازي با رايانه كرد و قبل از اينكه بيست ساله شود اولين زبان رايانه دنيا را براي رايانه‌هاي شخصي بوجود آورد. او فكر مي‌كرد كه در هر خانه‌اي يك رايانه خواهد بود و هر رايانه‌اي به يك نرم افزار نياز خواهد داشت. او مي‌گفت: «قصد دارم اولين يك ميليون دلار خود را تا قبل از بيست و پنج سالگي با كار روي نرم‌افزار بدست آورم» و همين را هم كرد.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 209

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما