محل لوگو

دانلود تحقیق در موردبررسي تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران


دانلود تحقیق در موردبررسي تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

نام فایل : بررسي تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 29

حجم : 1 مگابایت


*
*
بررسي تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
*
هدف از بررسي، تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته ‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است، با شناسايي عوامل مهم عناصر آميخته بازاريابي و متغيرهاي مهم تاثيرگذار برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتها، نقاط ضعف و قوت وضع موجود شناسايي شوند. همچنين با شناخت فرصتها و تهديدات محيطي زمينه را در جهت ارائه پيشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتيجه دستيابي به ظرفيت بهينه براي ارتقاء عملكرد اين شركتها آماده نمود.
*
ورود به هزاره جديد، تغييرات با شتاب زيادي در حال رخ دادن است امروز شباهتي به ديروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود.
شركت‌هاي موفق در ميادين مختلف مجبور خواهند بودبه سه امر مسلم گسترش جهاني سازي، پيشرفت‌هاي حيرت‌انگيز فناوري بروز بي‌نظمي در اقتصاد و تجارت به وسيله فشارهاي محيطي توجه كنند.
در دهه‌هاي اخير از برنامه‌ريزي و طراحي الگوهاي بازاريابي به منظور سازماندهي مسائل موجود در شبكه پيچيده عوامل تأثير گذار در محيط‌هاي رقابتي كه انسان را قادر مي‌سازد تا درباره آنها به شيوه‌اي ساده فكر كرده و تصميم‌هاي موثري اتخاذ كنند، استفاده شده است
افزايش رقابت در مقياس جهاني منجر به افزايش تعداد شركت‌هايي شد كه در جستجوي فرصت‌هايي در بازارهاي داخلي و بين‌المللي بودند تا به اهداف مورد نظر خود دست پيدا كرده، از موقعيت و بقاي بازار خويش حفظ و حراست كند.

مقدمه :
*
به موازات توسعه و تكامل تفكر بازاريابي ، ايجاد هماهنگي و تعامل سازنده ميان عوامل و متغيرهاي مختلف در بازاريابي براي كسب رضايت مشتري و سودآوري شركت‌ها، مورد توجه قرار گرفت.
در نگرش بازاريابي نوين كه توليد براي پشتيباني از بازاريابي وجود دارد تا بازاريابي براي كمك به توليد و اينكه بازاريابي فقط فروش محصول و خدمات، ترفيع و آميخته بازاريابي نيست، به مفهوم بازاريابي توجه شده است.
بازاريابي شيوه عمل و جهت‌گيري سازماني است كه مشتري در مركز جريان تصميم‌گيري آن قرار دارد. لازم به ذكر است كه تغيير بازاريابي بين‌الملل به بازاريابي جهاني يكپارچه و منسجم و همچنين ظهور يك جهان بدون مرزهاي تجاري، روابط خريدار و فروشنده، نوع بيان و گفتمان بين آنها، نياز مشتريان، ارزش مشتري با محوري بودن. مشتري گرايي و گسترش ارتباطات و تعاملات ارزش محور به جاي روشها و رويكردهاي سنتي از جمله ابعاد مهم و مورد نظر در مطالعات بازاريابي مي‌باشند.


*
الگوي بازاريابي ايران، هدف گذاري، برنامه‌ريزي، اتخاذ استراتژي‌هاي مناسب مربوط به عناصر آميخته بازاريابي به عنوان فعاليت و كاركردهاي اصلي مطرح مي‌شوند و ديگر عوامل متغيرها و مؤلفه‌‌هاي تاثيرگذار مانند مديريت، محيط، بخشبندي و استراتژي‌هاي بازاريابي داخلي به عنوان فعاليت‌هاي پشتيبان در الگو به عنوان عوامل موثر بر يكديگر در مجموعه فعاليت‌هاي بازاريابي مورد توجه قرار مي‌گيرند.
ادبیات تحقیق:
بازاريابي و راهبردهاي بازاريابي در طول تاريخ حيات خود به شدت متأثر از فناوري‌هاي اعصار خود بوده است.
امروز ظهور فناوري اطلاعات نوع و ماهيت بازارها را متحول نموده است. در جهان امروز، تغييرات مداوم و بنيادي در همه عرصه‌ها از جمله بازار در جريان است كه رقابت را بسيار پيچيده مي‌سازد. اين تغيير و تحول خواه و ناخواه تاثيراتي بر حيات جوامع و سازمانهاي انساني باقي گذاشته و نيازمند اداره و بهره‌برداري مناسب به شيوه علمي و تجربي است.

*
از راهكارها و شيوه موثر مواجهه با تغييرات محيطي و حركت در جهت افزايش رشد و سهم بازارها و كمك به ايجاد مزيت رقابتي پديدار، مفهوم و. رويكرد برنامه‌ريزي بازاريابي و طراحي و اجراي آنها در بازار است.
برنامه‌ريزي بازاريابي به مثابه نقطه اتكاء سازمان براي حركت هدفمند و سازمان يافته در آينده مطرح مي باشد.
سازمانها و موسسات امروزي بايد طريق تهيه و اجراي برنامه‌هاي بازاريابي را به طور كامل فرا گيرند و از آن به عنوان ابزار كاراي مديريتي سود جويند.
در اين شرايط دشوار سازمانهايي موفق مي‌باشند كه رضايت مشتريان خود را كسب كنند و ارزش اضافي به آنها ارائه دهند. از مهمترين عوامل جهت محقق اين هدف به خصوص سازمان‌هاي خدماتي، كيفيت خدمات مي‌باشد. كيفيت خدمات به عوامل گوناگوني وابسته است.





*
بازاريابي و مزيت بازاريابي دروني
دنيس (1995) بازاريابي دروني را نوعي فلسفه مديريت استراتژيك مي‌داند كه كار جذب، توسعه، انگيزه‌مند كردن و حفظ كاركنان مهم و برجسته را با فراهم كردن حيط كار با كيفيت و تامين نياز هاي آنان را به انجام مي‌رساند.
بازاريابي دروني به عنوان يك فناوري مديريتي در جهت حل مشكلات مربوط به بهر‌ه‌وري خدمات دروني، بازارگرايي، اجراي موفق برنامه‌هاي مناسب و مشتري گرايي مي‌باشد.
هوگ و کارتز بازاريابي دروني را بخش جدايي ناپذير بازارگرايي تعريف كردند كه مستلزم استفاده از تكنيك‌هاي بازاريابي درون يك سازمان جهت ايجاد و ارتباط ارزشهاي شركت‌ مي‌باشد.
بازاريابي دروني يك فعاليت مهم در توسعه يك سازمان مشتري مدار است.هدف اصلي بازاريابي دروني توسعه آگاهي از مشتريان دروني و بيروني و برداشتن موانع وظيفه‌اي در مسير ارزشي كردن كيفيت خدمات واثربخشي سازماني است.
....


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 112

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما