محل لوگو

دانلود تحقیق در موردریاضی سوم دبستان موضوع جدول داده ها


دانلود تحقیق در موردریاضی سوم دبستان موضوع جدول داده ها

نام فایل : ریاضی سوم دبستان موضوع جدول داده ها

فرمت : .pptx

تعداد صفحه/اسلاید : 8

حجم : 0 مگابایت


بنام خدا
ریاضی سوم دبستان موضوع: جدول داده ها

در سال گذشته با جدول داده ها و خواندن آن تا حدودی آشنا شدیم و دیدیم که می توان با جمع آوری اطلاعات و قرار دادن آن ها در جدول ، سریع تر و آسان تر به آن ها دست پیدا کرد.

زمانی که ما اطلاعات مربوط به موضوعی را به صورت دقیق و با عدد در طول زمان جمع آوری کرده باشیم، می توانیم ان ها را در جدول قرار دهیم. به این جدول، جدول داده ها گفته می شود. با کمک جدول داده ها اطلاعات زیادی را می توانیم به دست آوریم. مثلا بیشترین و کمترین دمای هوا در طول یک ماه، بیشترین و کمترین بارندگی در طول یک فصل، بیشترین و کمترین زمان مطالعه در یک هفته، بیشترین و کمترین مدت زمان درس در یک هفته و...............................
بهرام ساعت های انجام دادن تکالیف خود را در روزهای مختلف هفته نوشته است: شنبه 2 ساعت، یکشنبه 2 ساعت، دوشنبه یک ساعت و ربع، سه شنبه 3 ساعت، چهارشنبه 2 ساعت و 45 دقیقه، پنجشنبه یک ساعت و جمعه یک ساعت و 45 دقیقه. با کامل کردن جدول زیر آمار درس خواندن بهرام را نشان دهید.

جدول زیر نمرات درس ریاضی دبستان الف را نشان می دهد.
تو هم می توانی برای برنامه روزانه خودت جدولی تهیه کنی و کارهایت را در آن بنویسی.

پایان


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 120

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما