محل لوگو

دانلود تحقیق در مورددرس هفتم مهمان شهرما


دانلود تحقیق در مورددرس هفتم مهمان شهرما

نام فایل : درس هفتم مهمان شهرما

فرمت : .pptx

تعداد صفحه/اسلاید : 18

حجم : 3 مگابایت


بنام خدا
درس هفتم: مهمان شهرما
فارسی چهارم دبستان




دانش زبانی:دانش آموزان عزیز ، به کلمات زیر توجه کنید و معنای هرکدام از آنها را با دقت بخوانید :انسان خودخواه به کسی می گویند که فقط به خودش فکر می کندانسان خود بین به کسی میگویند که فقط خودش را می بیند
انسان خود پسند: .................. انسان خود رای : ............انسان خود پسند : به کسی می گویند که فقط خودش را می پپسندد و دیگران برایش اهمیتی ندارندانسان خود رای:به کسی گفته می شود که فقط رای و نظر خود را قبول دارد و به نظر دیگران گوش نمی دهد
تمرین:معنای این کلمات را بنویسید :
مهارت خوانداری:هر داستانی را که می خوانیم از چند عنصر تشکیل شده است.عناصر داستان اجزاش اصلی تشکیل دهنده ی آن هستند.برای نوشتن یک داستان خوب باید درک درستی از این عناصر داشته باشیم.
عناصر داستان
شخصیت های داستان
زمان
مکان
اتفاق های داستان
نتیجه







اگر در هنگام خواندن یک متن به کلماتی مانند «اما» و «ولی» دقت کنیم متوجه می شویم که این کلمات می توانند دو جمله را به هم وصل کنند.در حالی که مفهوم این دوجمله که با این کلمات به هم وصل هستند ، در مقابل هم هستند.
....


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 135

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما