محل لوگو

دانلود مقاله معراج 32 ص


دانلود مقاله معراج 32 ص

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (معراج 32 ص) را ویرایش کنید.

معراج 32 ص - word (..doc) - دانلود,مقاله,معراج,32,ص,دانلود

قسمتی از متن :

 

‏1

‏تقدیم به:

‏ بزرگترین شخصیت برای اهداء و این تحقیق ناقابل به پیشگاه او همان پیامبر بزرگوار الهی است که برای هدایت جوامع بشری آن همه مرارتها و رنجها را تحمل کرد و هرگونه آزار و اذیتی را برخود هموار ساخت که سلام و درود خداوند بر او و خاندان پاک و مطهرش باد.

‏2

‏ مقدمه :

‏انسان همیشه سعی دارد به هر مسئله ای از دریچة‏«‏ حس‏»‏ بنگرد. زیرا مطمئن ترین علوم او را همین ‏«‏معلومات حسی‏»‏ تشکیل میدهد و به همین جهت، در میان مسائل مختلف آنهایی که دلایل حسی بیشتری دارند سهم زیادتری از اطمینان انسانی را به خود جلب می کنند.

‏ از همین رو، امروز هزارن آزمایشگاه در سراسر جهان برای تحقیق درباره مسائل گوناگون علوم، با هزینه های سنگینی تأسیس شده و دانشمندان با کنجکاوی خاصی در این آزمایشگاه مشغول بررسی مسائل مختلف اند.

‏ ولی آیا می توانیم مسائل اجتماعی را هم آزمایش کرد و روی تجربیات گوناگون درباره آنها قضاوت نمود؟ مثلاً آیا می توانیم نتیجه ای را که از اختلاف و پراکندگی دامنگیر یک ملت می شود بیازماییم؟

‏ آیا میتوانیم سرانجام کار‏«‏ استعمارگران‏»‏ و عاقبت‏«‏ ظلم و بیدادگری‏»‏ را با یک آزمایش حسی دریابیم؟

‏ آیا می توانیم نتیجه‏«‏ فاصله طبقاتی‏»‏ و ‏«‏ تبعیضات ناروا‏»‏ را در میان طبقات مختلف اجتماع از طریق تجربی بررسی نمود؟

‏ در پاسخ اینگونه سئوال ها باید گفت: متأسفانه نه! زیرا برای مسائل اجتماعی، با آن همه اهمیتی که دارند، چنین آزمایشگاهی موجود نیست و اگر هم وجود می داشت نیازمند هزینه طاقت فرسایی بود.

‏ ولی چیزی که این نقیصه را تا حدود زیادی جبران می کند، این است که ما امروز چیزی در دست داریم به نام‏«‏ تاریخ گذشتگان‏»‏ که چگونگی زندگی انسان ها را طی هزاران سال در روی زمین تشریح می کند، و انواع خاطره های تلخ و شیرین، شکست ها و پیروزی ها، کامیابی ها و ناکامی های ملل مختلف دنیا را شرح می دهد.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 252

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما