محل لوگو

دانلود مقاله احادیث اهل بیت نبوت 85 ص


دانلود مقاله احادیث اهل بیت نبوت  85 ص

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (احادیث اهل بیت نبوت 85 ص) را ویرایش کنید.

احادیث اهل بیت نبوت 85 ص - word (..docx) - دانلود,مقاله,احادیث,اهل,بیت,نبوت,85,ص,دانلود

قسمتی از متن :

 

2

‏چکید‏ه

‏و اینک به ارمغان ‏در این مسیر‏ ‏ هرچه گل داغ هر سنبل سپیده ‏

‏ ‏هر جا که دیده ام ‏ ‏ با داس هر‏ ‏کدام بهر تو چیده ام‏ ‏ ‏- موسوی گرمارودی «من شریعی ام» دفتر دوم نشریه ی فلق ص 84.

‏و تو ای مظ‏ل‏وم تاریخ،‏ ‏ای پیشوای محروما‏ن، ای حامی زحمتکشان ، ای انقلابگو‏ی ‏ پیروز ، امشب که می خوابم : شاید آخرین شب هجران باشد ، هجران مشتاقان ،مشتاقان محروم ، برای فرزندانمان خواهیم سرود که ما باغبانان که عمری چشم براه گذاشته ایم تا تو بیایی و با مژگان دیدگانمان فرش ‏راهت را ج‏ا‏رو کنیم ، نشستیم و تو نیامدی ، ای صاحب دعوت محمدی(ص‏)‏ ، ای وارث هیبت عسگری.

‏از ولادتت تا آمدن و ظهور مبارکت نوشتیم که انگار سال ظهور را درک کرده و علائم حتمی و غیر حتمی را شاهد بوده ایم‏ ‏و حتی ظهور و قیام شما ‏ر‏ا و نهضت عظیم و پر میمنتتان را و برخی از اقدامات و کارهای شما را ‏در اجتماعات دیده ایم .‏ ‏دیدیم که چگونه کائنات آسمان و‏ ‏زمین با شما هماهنگ و قوای مادّی و معنوی به چه کیفیت ‏یاریت می کنند !‏ ‏چگونه بر مسند حکومت و رهبری تمامی بشر قرار می گیری و چگونه بر هر وجب زمین حکم می رانی ! ‏ ‏وامّا‏ ‏ای کسانی که این نوشته را خواندید در شیپورهای آماده باش خویش ، فریاد «العجل یا صاحب الزمان » را حتی بگوئی دورترین ستا‏ر‏ه ها هم برسانید . آخر آنها هم منتظرند ، تکوین در‏ ‏انتظار‏ ‏است ، تشریع

2

‏مترصّد‏ است،‏ ‏جهان چشم براه است‏. ‏حماسه سر دهید که او می آید ، او باید ‏بیاید و این وعده ی خداست پس اینک، اسب ها را زین کنید، س‏لاح‏ها را آماده کنید ، چکمه ها را پوشیده،آستینها را بالا بزنید. آماده باشید شاید که تا لحظاتی چند او شما را بخواند، او بیاید او به پیش ‏و شما به دنبال ... راستی آیا وضوی شهارت گرفته اید، عطر زده اید؟‏ ‏لاله هایتان‏ را‏ آورده اید ؟ و در آخر تمامی کلاماتی که صادقانه از دل برآمد و بر‏ ‏صفحه نشست را به پیشگاه خدای عز‏ّ‏وجل‏ّ‏ و ذخیره اولیای‏ ‏زمان‏ ‏مهدی موعود تقدیم می کنم‏ ‏و‏ ‏امید‏ ‏توفیق برای همگان دارم .

‏والسّلام

‏در پایان از همه کسانی که ما را در این زمینه یاری دادند تشکر ‏می‏ کنیم مخصوصاً مدیریت محترم آموزشگاه و‏ ‏معاونین و‏ ‏خانم امینی که شرایط و امکانات را در ‏این‏ زمینه فراهم نمودند.

‏اهدا

‏مطالبی که بر سطر کاغذ آورده شده احادیث اهل بیت نبوت است و از صدق دل هدیه به محضر پاک امام زمان (عج) می کنیم و آرزو داریم که مورد تایید ایشان قرار بگیرد و جالب توجه شیعیان آن‏ ح‏ضرت باشد.

‏ان شاءالله

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 281

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما