محل لوگو

دانلود مقاله انرژي زمين گرمايي


دانلود مقاله انرژي زمين گرمايي

انرژي زمين گرمايي - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

‏انرژي زمين گرمايي، انرژي حاصل از هسته زمين

‏در سال 1980، آتشفشان فعالي در واسينگتن به نام سنت هلن (Mt. St. Helens‏) فوران كرد و انرژي موجود در زمين را به همه نشان داد. اغلب فعاليت‌هاي آتشفشاني در اطراف حاشية اقيانوس آرام به وقوع مي‌پيوندد كه به آن «حلقه آتش» مي‌گويند.

‏انرژي آتشفشاني قابل مهار و جمع‌آوري نيست، اما در برخي جاها گرماي زمين كه انرژي زمين گرمايي يا ژئوترمال (E.geothermal‏) ناميده مي‌شود، مي‌تواند جمع‌آوري شود. معمولاً مهندسين سعي در جمع‌آوري اين گرما در جاهاي كميابي كه پوستة زمين بخار و آب داغ رها مي‌سازد دارند. در اين محل‌ها آنها پوستة زمين را حفاري مي‌كنند و اجازه رهايي بخار، آب داغ و گرما را مي‌دهند. لوله‌ها آب داغ را به دستگاهي كه بعضي از بخارها اجازة جدا شدن از آب را پيدا مي‌كنند، مي‌برند. سپس بخار به يك مولد ـ توربين براي توليد برق هدايت مي‌شود.

‏انرژي زمين گرمايي اولين بار در سال 1903 در ايتاليا براي تأمين برق بكار گرفته شد. در پايان سال 2002، 43 دستگاه نيروي توليد كنندة برق از انرژي زمين گرمايي در ايالات متحده وجود داشت.

 

دانلود,مقاله,انرژي,زمين,گرمايي,دانلود

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 337

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما