محل لوگو

دانلود مقاله انرژي آبي


دانلود مقاله انرژي آبي

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (انرژي آبي) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

‏نيروي آبي ـ نيروي حاصل از آب در حال حركت

‏از منابع انرژي تجديدپذير، غالباً از نيروي آبي استفاده مي‌شود. نيروي آبي يكي از قديميترين منابع انرژي بوده و هزاران سال پيش براي چرخاندن چرخ پره‌هايي آسياب‌ها از آن استفاده مي‌شد.

‏از آنجا كه منبع نيروي آبي، آب است، دستگاههاي نيروي هيدروليكي مي‌بايستي نزديك به آب واقع شوند. بنابراين تنها زماني مي‌توان بطور گسترده از انرژي برق آبي استفاده كرد كه تكنولوژي انتقال برق در مسيرهاي طولاني پيشرفت كند.

‏از هدايت چاهها و كانال كشي آب در حال حركت انرژي مكانيكي به دست مي‌آيد. ميزان انرژي در دسترس در آب در حال حركت بالا و پايين زمين آب مشخص مي‌شود. آب جاري سد در يك رودخانة بزرگ مانند رودخانة كلمبيا در مرزبين ايالت‌هاي واشينگتن و اوروگون، در جريان خود انرژي بسيار زيادي را داراست. اين امر براي آبهاي سريع ريزشي مانند آبشار نياگا را در نيويورك نيز مصداق دارد. در همين رابطه، آب در يك لوله جريان پيدا مي‌كند و سپس با فشار خود تيغه‌هاي يك توربين برق را چرخانده تا آن هم يك مولد را چرخانده و برق توليد شود. در سيستم

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 292

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما