محل لوگو

دانلود تحقیق حماسه 9 دي


دانلود تحقیق حماسه 9 دي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 12 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

2

‏9 دی ماه يكی از جايگاه‌های نزول رحمت الهی بود

‏دشمنان ملت ایران و کسانی که تصور می کنند می توانند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند باید این پیام نهم دی را بفهمند و بدانند که نظام متعلق به خود مردم است و نگاهبان اصلی این نظام اسلامی، مردم هستند.

‏حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان گیلان، همت، بصیرت، آگاهی و هوشیاری مستمر را عوامل اصلی پیشرفت ملت به سمت قله های تعالی دانستند و تأكید كردند: ملت ایران همانگونه كه در هشت سال جنگ تحمیلی با ابتكار، فداكاری، شجاعت و حضور در صحنه، بر دشمن غلبه كرد، در هشت ماه جنگ نرم هم با عنایت خداوند متعال از خود مهارتی مثال زدنی نشان داد و در نهم دی سال گذشته به بركت یاد حضرت سیدالشهدا علیه السلام و با همت، بصیرت، آگاهی، و هوشیاری خود، بساط فتنه گران را جمع كرد.

‏حضرت آیت الله خامنه ای، جبران عقب ماندگی های تاریخی، و رسیدن ملت ایران به جایگاه شایسته علمی خود را نیازمند همت، عزم و امید به آینده دانستند و افزودند: تنها راه رسیدن به قله های سعادت و پیشرفت، حفظ مستمر همت، عزم و امید به آینده است، و ملت ایران در سی سال گذشته نشان داده است، توانایی پیشرفت و حركت جهشی را دارد.

ایشان با تأكید بر اینكه شعارهای ملت ایران جهانی و هدف او قطع كامل دست مستكبران از كشور است، خاطرنشان كردند: علت اصلی عصبانیت مستكبران از این ملت و توطئه بر ضد آن، همین موضوع است و فتنه سال گذشته جلوه ای از توطئه دشمنان بود. رهبر انقلاب اسلامی هدف از فتنه سال گذشته را گمراه كردن مردم با طرح شعارهای حق ولی با محتوای باطل دانستند و تأكید كردند: ملت ایران در نهم دی سال گذشته، در حركتی كاملاً خودجوش فتنه گران را ناكام كردند و مشت محكمی بر دهان آنان زدند.

2

‏حضرت آیت الله خامنه ای حماسه نهم دی سال 88 را نشانه ای از بیداری و هوشیاری مردم خواندند و افزودند: دشمنان ملت ایران و كسانی كه تصور می كنند می توانند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند باید این پیام نهم دی را بفهمند و بدانند كه نظام متعلق به خود مردم است و نگاهبان اصلی این نظام اسلامی، مردم هستند.

‏ایشان افزودند: سردمداران دولتهای مستكبر و در رأس آنها امریكا در مقابله با نظام اسلامی شیوه های مختلفی همچون توطئه، اظهارات مزورانه، دشمنی صریح، و شعار برای ملت، بكار می برند كه همه این موارد نشان می دهد، آنها هنوز تحلیل و شناخت صحیحی از ملت ایران ندارند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر لزوم حفظ همت ملت، خاطرنشان كردند: امسال كه سال همت مضاعف نامگذاری شده است، خوشبختانه نشانه های این همت مضاعف در كشور دیده می شود و مسئولان كارهای خوبی در بخشهای مختلف انجام می دهند اما این همت مضاعف باید بصورت مستمر و در سالهای آینده نیز وجود داشته باشد تا ملت ایران با دستیابی به قله های پیشرفت و كمال مادی و معنوی، دشمن را از خود مأیوس كند.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 195

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما