محل لوگو

دانلود مقاله هولوگرام در چه صنایعی کابرد دارد


دانلود مقاله هولوگرام در چه صنایعی کابرد دارد

هولوگرام در چه صنایعی کابرد دارد - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

‏هولوگرام در چه صنایعی کا‏ر‏برد دارد

‏هر تجارت یا صنعتی می تواند از محصولات هولوگرام ‏برای افزایش تصویر آرم و نشان تجاری خود در بازار به عنوان یک ‏اعتبار منحصر به فرد استفاده کند.

‏بسته بندی نفیس محصولات و هدایای ارزشمند دارای کاربرد هولوگرام ‏رسانه ای جدید ‏از هنر ‏سه بعدی است ‏که می تواند محصولات پر ارزشی را برای شما به ارمغان آورد. صنایع ‏اتو‏م‏بیل سازی و هماپیما سازی ‏در این میان ‏بی نصیب ‏نمانده بسیاری ‏از شرکت ها در صدد ساختن هولوگرام ‏ویدیوئی یا تلویزیونی هستند‏.

‏انگلستان سن مجاز برای ‏خرید سیگار را به 18 سال افزایش داد

‏دولت بریتانیا روز دوشنبه اعلام کرد. حداقل سن برای خرید تنباکو را از 16 سال به 18 سال افزایش داد تا تلاشی باشد در جهت کاهش سیگار کشیدن توسط نوجوان‏ان‏.

‏طبق ‏بیانیه ‏دولت قانون جدید در انگلیس و ویلز در اول اکتبر ‏سال 2007 قابل اجرا خواهد بود. اسکاتلند برای افزایش حداقل سن سیگار کشیدن در سال 2007 ‏برنامه ریزی می کند‏، همچنین ایرلند شمالی نی‏ز‏ در حال افزایش این سن در قانون گذاری جدید می باشد.

‏دولت در حال حاضر ‏یک محدودیت ‏برای سیگار کشیدن در تمامی محیط های کاری اماکن عمومی در بسته در انگلیس از اول ‏جولای 2007 دارد.

‏دولت می گوید 9% ‏نوجوانان 11 تا 14 سال سیگار می کشند و در تلاش اند که این رقم را کاهش دهند. دولت می گوید افزایش حداقل سن سیگار کشیدن باعث شود که مغازه داران و خرده فروشان راحت تر افراد غیر مجاز ‏به خرید سیگار را تشخیص دهند و این باعث می شود نوجوانان کمتری معتاد به نی‏ک‏وتین شوند.

‏این ‏دگرگونی‏ انگلیس و ویلز را مانند چندین کشور اروپایی و آمریکا‏ می کند‏.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 308

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما