محل لوگو

دانلود مقاله نور


دانلود مقاله نور

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

نور

قسمتی از متن :

 

‏3-1 ‏نور قرمز نور سبز

‏سطح مقدماتی:

‏هوازی به معنی با اکسیژن می باشد. قلب و ریه ها در فردی که از آمادگی هوازی مناسبی برخوردار است، اکسیژن و مواد غذایی را به عضلات او می فرستد. تا اینکه شخص بتواند برای مدت زمان طولانی تمرین کند.

‏هدف:

‏دانش آموزان خواهند فهمید که قلب، ریه ها و ماهیچه ها با هم دیگر همکاری می کنند وقتی که ما فعالیت های هوازی انجام می دهیم.

‏دانش آموزان در فعالیت بدنی درگیر خواهند شد که این فعالیت باعث افزایش ضربان قلب و دامنه تنفسی می شود.

‏ارتباط با استانداردهای ملی: دانش آموز با انجام این فعالیت دو استاندارد ملی را برآورده می کند که این دو شامل: استانداراد 4 تربیت بدنی که عبارتست از اینکه دانش آموز به دست می آورد و حفظ می کند سطح پیشرفته ای از سلامتی را در تندرستی جسمی.

‏استاندارد 3 آموزش تندرستی: دانش آموز نشان خواهد داد توانایی در تمرین رفتارهای افزایش سلامتی و کاهش خطرات سلامتی.

‏تجهیزات و مواد لازم: موزیک هیجان انگیز

‏طرز عمل:

‏از دانش آموزان بخواهید که بیان کنند که چراغ های سبز و زرد و قرمز در ترافیک به چه معنی هستند. ‏برای آنها شرح دهید که تصور کنند یک اتومبیل هستند با این تصور پیروی از قانون ترافیک و توجه به چراغ راهنما و رنگ های آن به آنها کمک خواهد کرد در هنگام تمرین مفهوم قلب و وضعیت آن را درک کنند. این کار با تطبیق دادن هر رنگ و مفهوم آن با وضعیت های مختلف بدن در تمرین امکان پذیر خواهد بود. بررسی کنید یا تدریس کنید که چگونه دانش آموزان پیدا کنند ضربان قلبشان را. توضیح بدهید که بالابردن ضربان قلب از طریق فعالیت بدنی برای قلب آنها سودمند است. ذکر کنید که خوردن و نوشیدن کافی مایعات مناسب برای بدن و برای قلب مناسب و کمک برای ذخیره سوخت و انرژی جهت انجام فعالیت می باشد. در درس امروز کارت چراغ سبز به معنی رفتن است و دانش آموزان باید مهارت های جابجایی را انجام دهند. کارت چراغ زرد معنی بسیار آرام را می دهد‏ ‏دانش آموزان راه می روند برای اینکه آنها خارج از محدوده سوختشان فعالیت کرده اند. کارت چراغ قرمز به معنای متوقف شدن است ماشین سوخت خود را تمام کرده است (اکسیژن، غذا، آب) بنابراین دانش آموز باید ضربان قلبش را به وسیله گذاشتن دستش روی قلب چک کند. دانش آموزان چک می کنند ضربان قلبشان را قبل از فعالیت. آیا دانش آموزان ضربان قلب خود را پیش از فعالیت یادداشت کرده اند؟

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 200

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما