محل لوگو

دانلود مقاله سيستم هاي صوتي و مربوط به صدا در كليساي معاصر


دانلود مقاله سيستم هاي صوتي و مربوط به صدا  در كليساي معاصر

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (سيستم هاي صوتي و مربوط به صدا در كليساي معاصر) را ویرایش کنید.

سيستم هاي صوتي و مربوط به صدا در كليساي معاصر - word (..doc) - دانلود,مقاله,سيستم,هاي,صوتي,و,مربوط,به,صدا,در,كليساي,معاصر,دانلود

قسمتی از متن :

 

2

‏سيستم هاي صوتي و مربوط به صدا در كليساي معاصر

‏جيم براون يك مشاور صوتي در شيكاگوست جائيكه در طراحي سيستم هاي تقويت كننده بزرگ قابل استفاده در تئاتر و كليساها، استاديوم ها، صحنه ها و امكانات پخشي كارهاي تخصصي را انجام داده و نظارت مي كند. او همچنين كار توليد گسترده و تركيبي از آنها را در پخش، ضبط و نقويت انجام داده است. او BSEE‏ خود را از دانشگاه سين سياتي در سال 1964‏ دريافت كرد و تا سال 1970 در كارهاي صوتي حرفه اي مشغول بود و تا سال 1984 به عنوان مشاور تمام وقت در اين زمينه فعاليت كرد. ليست مراجعه كنندگان او شامل ديگ لي فيلد، ترمينال اوهاره هواپيمايي ايالت، استاديوم فوتبال دانشگاه شمال غربي، دانشگاه ليبرتي، گرس كاتدرال (سان فرانسيسكو)، NBC‏، ABC‏، CBS‏، NPR‏، WTTW-TV‏، WGN-TV‏ و تعداد بيشماري از امكانات كليسايي و كارهاي اجرايي بود. او FCC‏ درجه اول راديو تلفن (پخش) و گواهي كلاس فوق العاده آماتوري را در سال 1959 دريافت كرد و به عنوان W9NEC‏ گاهگاهي فعاليت داشت.

‏كليساي معاصر به عنوان ساختاري در ارتباطات، لفظي، موسيقي و احساسي در كنار عبادتگاه ساخته شد. وزير با حضار و گنگره از طريق سخنان مذهبي، دعاهاي رهبري و فعاليت هاي اعلام شده كليسا ارتباط برقرار مي كرد. موسيقي تلاش مي كرد بوسيله ايده ها و مفاهيم ارتبلاط برقرار كند در حاليكه بطور همزمان تجربه عبادت را از طريق مسائل احساسي پيشرفت مي داد سيستم صوتي فضاي عبادتگاه اثر عميقي در تمام اين كاركردها بجا مي گذاشت.

3

‏سيستم صوتي چه چيز است؟ آن علمي است كه بوسيله ي قانون فيزيك اداره مي شود و به ما كمك مي كند تا راهي را كه در محيط رفتار مي شود درك كرده و پيش بيني كنيم. اگر فضا، موجب محيط صوتي در راهي شود كه ما مي خواهيم از آن استفاده كنيم گفته مي شود كه آن مسائل مربوط به صداي خوبي را داراست. در فضاي عبادتي براي داشتن فضاي خوب صوتي ارتباطات موسيقي و فعلي خوبي هم بايد برقرار باشند. اگر ارتباطات مشكلي برقرار شود معلوم مي شود كه آن سيستم صوتي ضعيفي دارد.

‏سيستم صوتي فضا بوسيله ي معماري آن، شكل هندسي، در راهي كه آن تمام مكي شود و بوسيله شمار مرداني كه آنرا در زمان داده شده اشغال كرده اند، تعيين مي شود. امواج صوتي بطور تقريبي در خطوط مستقيم حركت مي كند، سطوح سخت را جهنده مي كند يا جذب مي شود يا بوسيله سطوح نرم غوطه ور مي شود، در جائيكه مردم صحبت مي كند وقتي فضاي بزرگي در آنجا حاكم باشد و ديوارههاي سختي (مثل شيشه، سنگ، كاشي و چوب و غيره) باشند صدا قبل از اينكه خاموش شود، به مدت طولاني در اطراف چهش خواهد داشت و تلاش زيادي نمي خواهد كه شنيده شود (اما درك نمي شود) در جاهائيكه آنرا احاظه كرده اند. به چنين فضايي پرپژواك با زنده مي گويند و صداي جهنده در اطراف اتاق پژواك ناميده مي شود. در مشابه با آن، صدايي كه از شخص صحبت كننده در اتاق با ديوارهاي نازك (پرده، فرش، كوسن، مردم يا كاشي هاي صوتي و غيره) باند مي شود كوسن، مردم يا كاشي هاي صوتي و غيره) بلند مي شود قبلف از اينكهاز بين برود به هيچ وجه حالت جهندگي بيشتري ندارد. تلاش زيادي مي خواهد تا در فاصله مساوي شنيده شود كه در اين صورت غيرپژواكي يا فضاي مرده تلقي مي شود، اما صدايي كه از اين طريق برسد براي درك آسانتر مي شود.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 230

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما