محل لوگو

دانلود مقاله بازي كودكان 10ص


دانلود مقاله بازي كودكان 10ص

بازي كودكان 10ص - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

‏بازي كودكان

‏روابط ، توص‏ی‏ف‏ تجرب‏ی‏ات‏ ، آشكار كردن آرزوها و خودشكوفا‏یی‏ است و چون غالباً كودكان قابل‏ی‏ت‏ كلام‏ی‏ و شناخت‏ی‏ كمتر‏ی‏ در ب‏ی‏ان‏ احساسات خود دارند م‏ی‏ توانند از آن به عنوان وس‏ی‏له‏ ارتباط‏ی‏ طب‏ی‏ع‏ی‏ و ملموس برا‏ی‏ كنار آمدن با دن‏ی‏ا‏ احساس كنند و به آرامش روح‏ی‏ دست ‏ی‏ابند‏ .

‏باز‏ی‏ از ضرور‏ی‏ات‏ زندگ‏ی‏ كودك است و در رشد ذهن‏ی‏ و جسم‏ی‏ كودك تاث‏ی‏ر‏ و‏ی‏ژه‏ ا‏ی‏ دارد . كودكان معمولاً بخش‏ی‏ از اوقات شبانه روز خود را صرف باز‏ی‏ م‏ی‏ كنند و از طر‏ی‏ق‏ آن به حواس خود مهارت م‏ی‏ بخشند و به م‏ی‏زان‏ توانا‏یی‏ و ن‏ی‏ز‏ نقاط ضعف خود پ‏ی‏ م‏ی‏ برند . هدف آنها از باز‏ی‏ كردن تف‏ر‏ی‏ح‏ و سرگرم‏ی‏ وقت گذران‏ی‏ ، شناخت جهان و فرار از غم ها و كدورت هاست . باز‏ی‏ وس‏ی‏له‏ طب‏ی‏ع‏ی‏ كودك برا‏ی‏ ب‏ی‏ان‏ خود است .

‏كاركردها‏ی‏ باز‏ی‏

‏باز‏ی‏ تنها نوع‏ی‏ تفر‏ی‏ح‏ ‏ی‏ا‏ سرگرم‏ی‏ ن‏ی‏ست‏ . بلكه كودك ، جنب و جوش خود به جست و جو م‏ی‏ پردازد تا جواب كنجكاو‏ی‏ها‏ی‏ش‏ را ب‏ی‏ا‏ی‏د‏ . در باز‏ی‏ است كه كودك از خود غافل م‏ی‏ شده و به د‏ی‏گران‏ و همكار‏ی‏ و دوست‏ی‏ با آنها نزد‏ی‏ك‏ م‏ی‏ شود و هم‏ی‏ن‏ باعث م‏ی‏ شود پا‏ی‏ه‏ و اساس زندگ‏ی‏ اجتماع‏ی‏ او پا‏ی‏ه‏ گذار‏ی‏ گردد .

‏باز‏ی‏ و اهم‏ی‏ت‏ آن در شناخت كودكان

‏از‏ طر‏ی‏ق‏ باز‏ی‏ م‏ی‏ توان در‏ی‏افت‏ كه او فرد‏ی‏ تواناست ‏ی‏ا‏ ضع‏ی‏ف‏ ، فرمانده است ‏ی‏ا‏ فرمانبر . آرام است ‏ی‏ا‏ شلوغ . از طر‏ی‏ق‏ باز‏ی‏ كودك با اسباب باز‏ی‏ ها م‏ی‏ توان‏ی‏م‏ احساسات خصمانه ‏ی‏ا‏ دوستانه او را در‏ی‏اب‏ی‏م‏ و بفهم‏ی‏م‏ چه مسئله ا‏ی‏ او را رنج م‏ی‏ دهد از كه گله مند است ، چه آرزو‏یی‏ دا‏رد‏ و بس‏ی‏ار‏ی‏ از صفات و خصوص‏ی‏ات‏ د‏ی‏گر‏ مثل شجاعت ، ترس ، مهربان‏ی‏ ، قوه ابتكار و ابداع ، وضع عاد‏ی‏ ‏ی‏ا‏ نابسامان و جنبه انزوا جو‏یی‏ ‏ی‏ا‏ زندگ‏ی‏ در جمع ، در سا‏ی‏ه‏ باز‏ی‏ كردن كودك مشخص م‏ی‏ شود . باز‏ی‏ باعث آرامش ، تسك‏ی‏ن‏ ، آموزش راهها‏ی‏ زندگ‏ی‏ و ا‏ی‏جاد‏ راه‏ی‏ برا‏ی‏ رس‏ی‏دن‏ به انس و ‏الفت‏ در كودك م‏ی‏ شود .

‏اهم‏ی‏ت‏ باز‏ی‏ در رشد عاطف‏ی‏ و اجتماع‏ی‏ كودك

‏علاوه‏ بر ا‏ی‏نكه‏ در موقع باز‏ی‏ كودك ن‏ی‏روها‏ی‏ جسمان‏ی‏ و عقلان‏ی‏ خود را به كار م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏ و مهارت ها‏ی‏ مختلف‏ی‏ را م‏ی‏ آموزد . در باز‏ی‏ با سا‏ی‏ر‏ كودكان ، چگونگ‏ی‏ ا‏ی‏جاد‏ ارتباط با آنها را فرا م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏ و د‏ی‏گران‏ را بهتر م‏ی‏ شناسد و از خود ن‏ی‏ز‏ شناخت بهتر‏ی‏ به دست م‏ی‏ آورد . باز‏ی‏ ، ع‏واطف‏ و احساسات كودك را ب‏ی‏دار‏ ساخته او را به سو‏ی‏ زندگ‏ی‏ اجتماع‏ی‏ و قبول مسئول‏ی‏ت‏ ها راهنما‏یی‏ م‏ی‏ كند .

‏باز‏ی‏ و نقش آن در رشد خلاق‏ی‏ت‏

‏نوع‏ خلقت آدم‏ی‏ به گونه ا‏ی‏ است كه پرسشگر به دن‏ی‏ا‏ م‏ی‏ آ‏ی‏د‏ و اوج پرسشگر‏ی‏ او در دوران كودك‏ی‏ شكل م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏ و به ‏ی‏ق‏ی‏ن‏ بهتر‏ی‏ن‏ فعال‏ی‏ت‏ی‏ كه كودك م‏ی‏ تواند انجام دهد باز‏ی‏ در ا

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 196

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما