محل لوگو

دانلود مقاله پرستاري در ايران باستان تا كنون 87 ص


صدر اسلامپرستاري در ايران باستان تا كنون 87 ص - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

‏چكيده:

‏به فرموده‏‌‏ي اميرالمؤمنين عليه السلام در نهج‏‌‏البلاغه پايبندي و تعصب ورزيدن به خصلتهاي نيكو، انسان دوستي، محبت و خدمت به انسان‏‌‏ها و به طور كلي جريان يافتن همه امور زندگي در قلمروهاي معنوي بر مبناي حق از جمله عوامل حيات‏‌‏بخش يك تمدن اسلامي است. اين عوامل از جمله خصوصيات ويژه پرستاران است. پرستاران همواره در حد توانايي خود در اين راه گام برداشته و نتايج ارزنده‏‌‏اي را نيز دريافته‏‌‏اند. لذا پرستاران مي‏‌‏توانند نقش عمده‏‌‏اي در اعتلاي تمدن اسلامي داشته باشند.

‏ در پي نامگذاري سال 2001 ميلادي از سوي رياست محترم جمهوري به نام سال گفتگوي تمدن‏‌‏ها و بر اساس مصوبه كميته دانشگاهي گفتگوي تمدن‏‌‏ها، كميسيون‏‌‏هاي نظري و تخصصي در دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي ايران تشكيل گرديد. اين مقاله با هدف كلي ‏«‏بررسي نقش و جايگاه پرستاري در ساختار تمدن‏‌‏ها و چگونگي كار كردن آنها‏»‏ كه بيانگر نقش پرستاري در ساختار تمدن اسلامي نيز مي‏‌‏باشد انجام گرفته است.

‏در اين مقاله با پرداختن به پرستاري در ايران باستان، صدر اسلام و پس از اسلام مورد توجه قرار گرفته است. همچنين پس از پرداختن به ارزش‏‌‏ها در پرستاري و پيامدهاي اين رشته، پرستاري در ايران كنوني نيز معلوم گرديده است.

‏كلمه‏‌‏هاي كليدي (key word‏)

‏1- پرستاري در ايران كنوني


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 281

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما