محل لوگو

دانلود مقاله اعجاز قرآن از نظر علوم روز 9 ص


دانلود مقاله اعجاز قرآن از نظر علوم روز 9 ص

اعجاز قرآن از نظر علوم روز 9 ص - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

1

«‏اعجاز قرآن از نظر علوم روز»

‏تهیه کننده : پژمان داعی

‏کد کلاس:11619

‏استاد: عدالت خواه

‏شماره شناسایی: 34803110

2

‏با آنكه مردم عرب در زمان «پيامبر اسلام» صلي الله عليه و اله و سلم حتّي از علوم زمان خودبيبهره بودند و دانشمندان آن زمان نيز در اثر نداشتن وسائل علمي امروز بهخرافات عجيبي مبتلا بودند، مثلاً اعتقاد آنها درباره كره زمين اين بود كه زميندر مركز معيّني ايستاده و افلاك هفتگانه گرد او ميچرخند. و يا زمين غيركروي است و هيچ گونه حركت وضعي و انتقالي ندارد، در چنين شرائطي اگر«پيامبر اسلام» صلي الله عليه و اله و سلم ميخواست قرآن را از جانب خود تدوين كند طبعاً بايد طبقآنچه در ميان مردم معمولي يا نهايت دانشمندان آن زمان شايع بوده بنويسد،نه آنكه مطالبي برخلاف دانشمندان آن روز و موافق علم امروز در كلمات وعبارات قرآن بياورد كه دانشمندان امروز انگشت حيرت به دهان بگيرند.

‏ما در اينجا نمي خواهيم كتابهاي «قرآن و اكتشافات جديد» يا «قرآن از نظرعلومروز» ‏و يا «علم روز و قرآن» و يا «قرآن برفراز اعصار» و يا كتاب «عذرتقصير بهپيشگاهمحمّد صلي الله عليه و اله و سلم و قرآن» ‏و دهها كتاب ديگر از اين قبيل رارونويس كنيم، زيرا بهقول معروف در اين صورت «مثنوي هفتاد من كاغذشود».

‏ولي به ياري پروردگار ميخواهيم چند نمونه از آنچه در بين مردم آنزمان شايع بوده و قرآن برخلاف آنها و طبق علم روز سخن گفته است، براياثبات اعجاز قرآن بيان نمائيم.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 304

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما