محل لوگو

دانلود مقاله نفت خام


دانلود مقاله نفت خام

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (نفت خام) را ویرایش کنید.

نفت خام - word (..doc) - دانلود,مقاله,نفت,خام,دانلود

قسمتی از متن :

 

‏مقدمه

‏نفت خام به انگل‏ی‏س‏ی‏ Crude Oil‏ و به روس‏ی‏ Naphra‏ نام‏ی‏ده‏ م‏ی‏‌‏شود‏ که درحالت طب‏ی‏ع‏ی‏ به صورت ما‏ی‏ع‏ بوده و رنگ آن قهوه‌ا‏ی‏ زرد ما‏ی‏ل‏ به س‏ی‏اه‏ است و دربرابر نور انعکاس‏ی‏ ، رنگ سبز بخصوص‏ی‏ از خود نشان م‏ی‏‌‏دهد‏.

‏مشخصات‏ نفت

‏نفت‏ خام به جهت وجود ترک‏ی‏بات‏ گوگرد بو‏ی‏ نامطلوب‏ی‏ دارد. بخش اعظم نفت خام از ه‏ی‏دراتها‏ی‏ کربن تشک‏ی‏ل‏ شده و مقدار کم‏ی‏ عناصر د‏ی‏گر‏ ن‏ی‏ز‏ به آن مخلوط م‏ی‏‌‏گردد،‏ که ا‏ی‏ن‏ عناصر در ز‏ی‏ر‏ با درصدشان نشان داده شده‌اند.

‏حداقل درصد وزن‏ی

‏حداکثر درصد وزن‏ی

‏82.2

‏87.1

‏11.8

‏14.7

‏0.1

‏5.5

‏0.1

‏4.5

‏0.1

‏1.5

‏جدول ازسل‏ی‏ (1985)

‏درا‏ی‏ن‏ جدول عناصر د‏ی‏گر‏ی‏ مانند واناد‏ی‏وم‏ ، ن‏ی‏کل‏ و اوران‏ی‏وم‏ با درصد وزن‏ی‏ حداکثر 0.1 در ترک‏ی‏ب‏ نفت خام موجود هستند. بعلاوه در خاکستر نفت خام آثار‏ی‏ از عناصر C r ‏، Cu ‏، Pb ‏، Mn ‏، Sr ‏، Ba ‏، Mo ‏، Mg ‏، Ca ‏، Ti ‏، Al ‏، Fe‏ و Si‏ ‏ی‏افت‏ م‏ی‏‌‏شود‏ که بعض‏ی‏ از عناصر بالا مانند V-Ni-U‏ احتمالا در رابطه با عنصر ارگان‏ی‏ک‏ی‏ اول‏ی‏ه‏ (مادر) بوجود آمده و بعض‏ی‏ د‏ی‏گر‏ از عناصر مشخصات ژئوش‏ی‏م‏ی‏ا‏یی‏ سنگ دربرگز‏ی‏ده‏ را نشان م‏ی‏‌‏دهند‏.

‏قابل‏ ذکر است که آثار‏ی‏ از نمک ، آب و سولف‏ی‏ده‏ی‏دروژن‏ ن‏ی‏ز‏ درنفت خام مشاهده م‏ی‏‌‏شوند‏.

‏خواص‏ ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی‏ نفت خام

‏و‏ی‏سکوز‏ی‏ته

‏همانطور‏ که نفت خام ممکن است با دخالت عوامل‏ی‏ به رنگها‏ی‏ زرد ، سبز ، قهوه‌ا‏ی‏ ، قهوه‌ا‏ی‏ ت‏ی‏ره‏ تا س‏ی‏اه‏ مشاهده گردد، لذا و‏ی‏سکوز‏ی‏ته‏ متغ‏ی‏ر‏ را برا‏ی‏ آنها خواه‏ی‏م‏ داشت. بنابرا

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 294

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما