محل لوگو

دانلود تحقیق پيام رهبر دررابطه با علم ودانش در سال 90


دانلود تحقیق پيام رهبر دررابطه با علم ودانش در سال 90

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 7 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏1

‏پيام رهبر دررابطه با علم ودانش در سال 90

‏مقام معظم رهبری با بیان اینکه علم و دانش برای یک فرد و کشور اقتدار است تاکید کردند: کسی که این قدرت را پیدا می کند دست بالا را دارد و اگر نتواند به آن دست یابد دیگران بر وی برتری خواهند یافت.

‏به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین روز سال جدید در جمع زائران حرم مطهر رضوی با اشاره به شعار سال ‏۱۳۸۹‏ یعنی ‘همت مضاعف، کار مضاعف’ به دیدارهای خود در ابتدا و انتهای سال گذشته از نمایشگاه‌های صنعتی در کشور اشاره کردند که نشان دهنده پیشرفت‌های چشمگیر کشور در حوزه‌های مختلف از جمله صنعتی، پزشکی، ابررایانه‌ها و فناوری انرژی‌های نو بوده است که از دانش‌های سطح بالا هستند.

‏ایشان افزودند:خوشبختانه دانشمندان ما که متوسط سن آن‌ها ‏۳۵‏ سال است به نحو شتابنده‌ای مشغول پیشروی هستند به طوری که گزارش‌های مراکز معتبر بین المللی نشان می‌دهد که این رشد از بسیاری از کشورهای جهان بیشتر و چند برابر متوسط پیشرفت جهانی است.

‏رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبریک فرارسیدن سال جدید، عید نوروز را فرصتی مغتنم دانستند که می‌توان از آن در سمت و سوی حرکت اسلامی و برای تکامل انسان و پیشرفت معنوی و مادی بشر و انسان استفاده کرد.

‏رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: ما ایرانی‌ها می‌توانیم با استفاده از این مناسبت در مسیر کارهایی که اسلام ما را به آن‌ها دعوت کرده است حرکت و خودمان را با اهداف عالیه اسلام آشنا کنیم.

‏حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در بخش نخست سخنان خود به ارائه گزارشی از جمع بندی تلاش‌های سال ‏۱۳۸۹‏ در یک نگاه کلان و سپس به موضوع تبیین شعار سال ‏۱۳۹۰‏ یعنی ‘سال جهاد اقتصادی’ پرداختند.

‏مسائل مهم منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا

‏ایشان همچنین درسومین بخش سخنان خود، مسائل مهم منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و رخدادهای این منطقه اسلامی را با توجه به تزویر و ترفندی که دشمنان امت در پیش گرفته‌اند، بیان کردند.

‏رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به قیام های مردمی که اخیرا در منطقه اتفاق افتاده است، فرمودند: حوادث مصر، تونس، لیبی و بحرین حوادث بسیار مهمی است و یک تحول بنیانی در منطقه عربی و اسلامی دارد انجام می گیرد که نشانه بیداری امت اسلام است.

‏حضرت آیت الله خامنه ای عصر روز دوشنبه و در جمع هزاران تن از زائران حضرت ثامن الحج علی ابن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس، افزودند: بیداری امت اسلام همین چیزی است که ده ها سال شعار آن در جمهوری اسلامی داده می شود و امروز در متن زندگی این کشورها دارد خود را نشان می‌دهد.

‏ایشان با بیان این که در تحولات منطقه دو خصوصیت وجود دارد ، خاطرنشان کردند: یکی عبارت است از حضور مردم و دیگری سمت و سوی دینی این حرکت ها است و این دو عنصر اساسی است. رهبر انقلاب اسلامی تصریح کردند: حضور مردم با جسم خودشان، همان اتفاقی است که در انقلاب اسلامی افتاد و احزاب و پشت میز نشین‌ها و تحلیلگرهای ذهنی هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.

‏حضرت آیت‌الله خامنه ای اظهارداشتند: هنر بزرگ امام (ره) بزرگوار ما این بود که توانست مردم را وارد صحنه کند و وقتی که مردم به عرصه آمدند جسم خودشان، دل خودشان و همت و نیت خودشان را وارد عرصه کردند، گره های کور باز و راه های بن بست گشوده شد و امروز همین اتفاق دارد در کشورهای دیگر می افتد.

‏ایشان در ادامه یاد آورشدند: در مصر و یا تونس مردم وارد صحنه شده اند، روشنفکران همیشه بوده اند و همیشه هم حرف می زدند و خیلی از اوقات هم مردم را دعوت می کردند اما کسی به حرف آنها چندان توجهی نمی کرد.

‏2

‏رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در اینجا (کشورهای منطقه) خود مردم وارد صحنه و عرصه شده‌اند و گرایش و جهت گیری آنها هم، جهت گیری دینی است یعنی نماز جمعه و جماعتش نام خدا است، علمای دینند، افراد مبلغ دین و بنیانگذاران تفکر نوین دینی در برخی کشورها هستند، اینها هستند که وارد میدان شده‌اند ، مردم آمده‌اند در صحنه که این خصوصیت این قضیه است.

‏مقام معظم رهبری با اشاره به علت ورود مردم منطقه به صحنه، فرمودند: این به صورت واضحی مساله عزت و کرامت انسانی آنها بود، در مصر؛ تونس و دیگر کشورهای منطقه، مردم غرورشان به دست حاکمان ظالم جریحه دار شده بود و مردم مصر مشاهده می‌کردند که رییس جمهور آنها که در راس کشورشان قرار دارد به نیابت از اسراییل کثیف ترین کارها را مرتکب می‌شود.

‏حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: در قضیه محاصره غزه اگر حسنی مبارک با اسراییل همکاری نمی‌کرد، اسراییل نمی‌توانست غزه را آنجور زیر فشار قرار دهد و آن جنایت‌ها را مرتکب شود.

‏ایشان با تاکید بر جریحه دار شدن غرور ملت مصر، اظهارداشتند: نظیر این مساله در کشورهای دیگر هم وجود دارد. مثلا در لیبی با این که قذافی در سال‌های اول روی کار آمدن گرایش ضد غربی نشان می‌داد، اما در سال‌های اخیر خدمات بزرگی را برای غربی‌ها انجام داد و آنها هم به چشم خود دیدند که با یک تهدید خشک و خالی غرب امکانات هسته‌ای خودش را این آقا جمع و همه را سوار کشتی کرد و به غربی‌ها گفت ببرید.

‏رهبر معظم انقلاب در ادامه با اشاره به وضعیت و جایگاه رفیع ملت ایران، فرمودند: ملت ما مشاهده کرد که همه دنیا به سردمداری آمریکا علیه حرکت هسته‌ای آنان قیام کرده، تحریم و دعوا راه انداخته‌اند و تهدید نظامی و حمله کردند، اما مسئولین کشور نه تنها عقب نشینی نکردند بلکه امکانات هسته‌ای را هر سال چندین برابر نسبت به سال قبل بیشتر کردند.

‏حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه بیانات مهم عصر روز دوشنبه در حرم رضوی فرمودند: به توفیق الهی سلسله شکست های آمریکا در منطقه ادامه پیدا خواهد کرد.

‏مقام معظم رهبری با اشاره به اوضاع لیبی، خاطرنشان کردند: آنجا مردم دیدند که مسئولین کشورشان همه امکاناتی را که داشتند درمقابل تهدیدهای غربی ها و یا به قول خودشان در مقابل مشوق‌های آنها از دست دادند و غرورشان جریحه دار شد که این موضوع در همه کشورهایی که مردم آنها قیام کرده‌اند مشاهده می‌شود.

‏حضرت آیت الله خامنه ای با مطرح کردن این سوال که موضع آمریکایی‌ها در این زمینه چه بود؟، فرمودند: آمریکایی‌ها نخست درمقابل این حوادث متحیر ماندند و دچار بی‌تحلیلی شدند و نمی‌دانستند که دارد چه اتفاقی می‌افتد و باورشان نمی‌شد و بعد از آن که این حوادث اتفاق افتاد و تحلیل درستی از حوادث نداشتند و مردم را نمی‌شناختند مواضع متناقضی گرفتند.

‏ایشان با بیان این که البته آنچه که تا به امروز همواره در رفتار آمریکایی‌ها در قبال این کشورها و کشورهای دیگر دیده شده است، پشتیبانی از دیکتاتورها بوده، خاطرنشان فرمودند: آمریکایی‌ها تا آخرین لحظه از حسنی مبارک دفاع کردند و هنگامی که دیدند دیگر نمی‌شود، آنوقت او را دور انداختند که این هم یک درس عبرتی برای سردمداران وابسته به آمریکا است که بدانند آن وقتی که فایده و تاریخ مصرف خود را طی کنند و فایده‌شان را از دست بدهند، مثل یک پارچه کهنه‌ای آنها را دور می‌اندازند و اعتنایی به آنها نمی‌کنند.

‏رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به این که آنچه که برای غرب و آمریکا اتفاق افتاد، حقیقتا غیرقابل تحمل بوده و هست، تصریح کردند: مصر یکی از ستون‌های سیاست خاورمیانه‌ای آمریکا است و آنها به این سیاست متکی بودند اما نتوانستند این ستون را به نفع خودشان حفظ کنند و ملت‌ها بر آنها فائق آمدند.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 208

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما