محل لوگو

دانلود تحقیق جنگ نرم


دانلود تحقیق جنگ نرم

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 13 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏2

‏مقابله با جنگ نرم نيازمند فعاليت‌هاي تربيتي و فرهنگي است

‏مقابله با جنگ نرم نيازمند اقدامات جدي در عرصه فعاليت‌هاي تربيتي و فرهنگي است و در اين راستا بايد نسل امروز را با اهل‌بيت (ع)، قرآن و مسائل فرهنگي پيوند دهيم و آنها را با تمام توانمندي و خلاقيتشان وارد صحنه كنيم. 

‏انقلاب اسلامي دستاورد مهمي است كه بدون شك با پايمردي، مبارزه و تلاش ملت ايران و رهبري امام خميني(ره) به پيروزي رسيد. 

‏بدون شك اين شجره طيبه كه ثمره خون هزاران شهيد است بر اساس نگاه بلند و منحصر به فرد امام خميني (ره) به عرصه دين، اخلاق، معنويت و ارزش‌ها به پيروزي دست يافت. 

* ‏يكي عوامل مهم پيروزي انقلاب اسلامي مردم بودند 

‏از ديگر عواملي كه در پيروزي انقلاب اسلامي نقش داشت مي‌توان به بحث دفاع از مستضعفان، مقابله با دشمن، فراهم آوردن عرصه‌ سعادت و رستگاري، عمران، آبادي و پياده شدن احكام دين و فراهم آوردن فرهنگ اسلامي ايران توسط امام خميني‌ (ره) اشاره كرد. 

‏ملت ايران بعد از پشت سرگذاشتن صحنه‌هاي متعددي كه استكبار جهاني و دشمنان داخلي به طرق‌ مختلف بر سر راه آنها قرار دادند و از همين طريق شخصيت‌هاي بزرگي را از ملت ايران گرفتند دلسرد نشدند و با سرعت بيشتري به حركت خود در راستاي پيروزي انقلاب اسلامي ادامه دادند

‏2

*‏ام‌القراي كشورهاي اسلامي، ايران است 

‏وي با اشاره به اينكه ايران، ام‌القراي كشورهاي اسلامي است، اضافه كرد: ملت ايران با داشتن كشوري اسلامي بدون ترديد مي‌تواند با ترسيم چشم‌انداز زيبايي براي خود قله‌هاي افتخار بيشتري را فتح كند و از اين طريق وضعيتي را در منطقه، جهان اسلام و صحنه بين‌المللي ايجاد خواهد كرد كه كشورهاي دنيا بيش از بيش به آن احترام بگذارند. 

‏معاون پرورشي و تربيت‌بدني آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر پيشرفت‌هاي فراواني كه در تمام عرصه‌ها براي ملت ايران حاصل شده است، نشأت گرفته از مقاومت شجاعانه ملت ايران در زمان انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس است كه اين عمل شرايطي را رقم زد كه دنيا توجهش به ايران جلب شد. 

*‏مقام معظم رهبري سكان‌دار تمام كشورهاي اسلامي است 

‏يزداني ادامه داد: امروزه ملت ايران اين افتخار را دارد كه مقام معظم رهبري نه تنها سكاندار ايران اسلامي است، بلكه سكاندار تمام كشورهاي اسلامي است كه با يك ديد نافذ و بلند، كشورها را يكي پس از ديگري مورد توجه قرار مي‌دهد، دشمني دشمنان را بر ملا مي‌كند و در عين حال روند نظام را با يك حكمت كم‌نظيري پيش مي‌برد

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 191

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما