محل لوگو

دانلود تحقیق تأثير11سپتامبربرامريكا


دانلود تحقیق تأثير11سپتامبربرامريكا

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 17 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏2

‏تاثيرات ‏11 سپتامبر‏ بر دولت آمريكا

‏حملات ۱۱ سپتامبر

‏حملات ۱۱ سپتامبر (غالباً در ‏انگلیسی‏ با 9/11 نشان داده می‌شود که نُه، یازده / ناین ایلون خوانده می‌شود.) عبارت است از سلسله‌ای از ‏حملات انتحاری‏ که در ‏۱۱ سپتامبر‏ ‏۲۰۰۱‏، توسط گروه ‏القاعده‏ در خاک ‏ایالات متحده آمریکا‏ به وقوع پیوست.‏[۱]‏ در صبح آن روز، ۱۹ تن از اعضای القاعده، چهار ‏هواپیمای‏ تجاری-مسافربری را ربودند.‏[۲]‏ هواپیماربایان، دو هواپیما را در فواصل زمانی متفاوت تعمداً به برج‌های دوقلوی ‏مرکز تجارت جهانی‏ در شهر ‏نیویورک‏ زدند. در نتیجه این دو برخورد، همه‏ٔ‏ مسافران به همراه عده بسیاری که در ساختمان‌ها حضور داشتند، کشته شدند. هر دو ساختمان، بعد از دو ساعت به طور کامل ویران شدند و آسیب‌های زیادی به ساختمان‌های اطراف زدند. گروه هواپیماربایان، هواپیمای سوم را به ‏پنتاگون‏، واقع در ارلینگتون در ‏ویرجینیا‏ زدند. هواپیمای چهارم اما در زمینی نزدیک شنکسویل، در ایالت ‏پنسیلوانیا‏، سقوط کرد. این در حالی بود که تعدادی از مسافرین و خدمه پرواز قبل از سقوط، تلاش کرده‌بودند تا کنترل هواپیما را که هواپیماربایان آن را به سمت ‏واشینگتون‏ هدایت می‌کردند، به دست بگیرند. اما هیچ‌کدام از مسافران این پرواز و سه پرواز دیگر زنده نماندند.

‏قربانیان این حملات ۲‏٬‏۹۷۴ نفر بودند، که با در نظر گرفتن ۱۹ هواپیماربا مجموع تعداد کشته‌های این حمله‌ها به ۲‏٬‏۹۹۳ نفر می‌رسد. اکثر قربانیان این حملات مردم عادی و شهروندان بودند، که ملیت آنها ۹۰ کشور مختلف را شامل می‌شد. به علاوه، مرگ حداقل یک نفر ناشی از قرار گرفتن در معرض گرد و خاک به وجودآمده از ویرانی دو برج نیز گزارش شد.

‏2

‏واکنش ایالات متحده به این حملات، شروع ‏جنگ علیه تروریسم‏ با حمله به ‏افغانستان‏ و از قدرت برکنار کردن ‏طالبان‏ که تروریست‌های القاعده را پناه می‌داد، و نیز تصویب طرح «قانون میهن‌پرستی آمریکا» بود. کشورهای بسیاری قوانین ضدتروریسم خود را تقویت کردند و اجرای آن‌ها را گسترش دادند. بعضی از بنگاه‌های تجاری در آمریکا، تا آخر هفته فعالیت خود را تعطیل کردند و بعد از بازگشایی از زیان هنگفتی خبر دادند که به خصوص متوجه شرکت‌های هواپیمایی و مؤسسات بیمه بود.

‏خسارتی که به پنتاگون وارد شده بود، ظرف مدت یک سال جبران شد و بعدها بنای «یادبود پنتاگون» در محل ساخته شد. همچنین بازسازی مرکز تجارت جهانی نیز آغاز شد. در ۲۰۰۶، برج اداری جدیدی در محل به بهره‌برداری رسید. مرکز تجارت جهانی ۱ نیز اکنون در حال احداث است که با ۵۴۱ متر ارتفاع، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۱ به بهره‌برداری برسد. این برج به یکی از مرتفع‌ترین برج‌های شمال آمریکا تبدیل خواهد شد. سه برج دیگر نیز قرار است بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در منطقه ساخته شود.

‏حادثه‏ٔ‏ ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ تاکنون بزرگ‌ترین عملیات تروریستی تاریخ ‏ایالات متحده آمریکا‏ به شمار می‌آید و پیامدهای مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی برای این کشور و جامعه جهانی به دنبال داشته‌است. گفته می‌شود که حادثه ۱۱ سپتامبر همانند حمله‏ٔ‏ ‏ژاپن‏ به بندر ‏پرل هاربر‏، ‏تاریخ آمریکا‏ را تغییر داده‌است.

‏هواپیماربایی

‏چهار هواپیما که از فرودگاه‌های لوگان اینترنشنال، دالاس اینترنشنال و نیوآرک به مقصد ‏کالیفرنیا‏ در پرواز بودند، دزدیده شدند. دو فروند به ساختمان‌های مرکز تجارت جهانی اصابت کردند، یک فروند با ساختمان

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 181

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما