محل لوگو

دانلود تحقیق پيشنهاد روشي براي بودجه‌ريزي عملياتي


دانلود تحقیق پيشنهاد روشي براي بودجه‌ريزي عملياتي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 59 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

59

‏3- پيشنهاد روشي براي بودجه‏‌‏ريزي عملياتي

HŽ‏

‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏

‏: نهاده‏‌‏ها ‏

‏ ‏ : ستانده‏‌‏ها

3

‏باسمه تعالي

‏مقدمه

‏بودجه‏‌‏ريزي عملياتي عوامل ‏"صرفه‏‌‏جويي"‏ و ‏"اثربخشي"‏ را به ابعاد سنتي بودجه‏‌‏ريزي اضافه مي‏‌‏كند. نظام بودجه‏‌‏ريزي عملياتي بين ‏"كارآيي"‏ و ‏"اثربخشي" ‏تماير قا‏ئ‏ل مي‏‌‏شود. در‏"‏كارآيي"‏ استفاده مفيد از منابع مورد نظر است، در حاليكه ‏"اثربخشي"‏ با عملكرد مرتبط است. در بودجه‏‌‏ريزي عملياتي طبقه‏‌‏بندي عمليات به‏‌‏نحوي است كه هدفها شفافتر بيان مي‏‌‏شوند، ارزيابي بودجه سهل‏‌‏تر بوده و در روش هزينه‏‌‏بندي آن ارتباط بين داده و ستانده مورد توجه قرار مي‏‌‏گيرد.

‏مهمترين هدف بودجه‏‌‏ريزي عملياتي اصلاح مديريت بخش عمومي و افزايش اثربخشي مخارج اين بخش است. ويژگي‏‌‏هاي اساسي اين اصلاح عبارتند از:

‏ارزيابي پاسخگويي مسئولين دستگاههاي اجرايي براساس معيار دستاوردهاي فعاليتهاي آنان، دامنه تاثيرگذاري‏‌‏ آنها جهت نيل به دستاوردها و بودجه و امكاناتي كه براي تحقق دستاوردها به مصرف رسيده است.

‏ارزيابي پاسخگويي مديران دستگاههاي اجرايي به مسئولين ذيربط براساس محصولاتي كه بايد توليدكنند و بودجه و ساير امكاناتي كه براي توليد اين محصولات بكار مي‏‌‏گيرند.

‏تضمين و تحكيم پاسخگويي از طريق مبادله موافقتنامه بين مديران و مسئولين دستگاههاي اجرايي و بين مسئولين دستگاههاي اجرايي و سازمان مديريت و برنامه

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 203

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما