محل لوگو

دانلود تحقیق كاربرد رايانه در حسابداري


دانلود تحقیق كاربرد رايانه در حسابداري

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 5 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

                                       ‏کاربرد رايانه در حسابداري

‏مادر رايانه را ماشين حساب دانسته اند . ‏درواقع رايانه را ميتوان ماشين حسابي بزرگ دانست كه قادر به انجام كارهاي زيادي است . ‏ماشين حساب يكي از مهمترين ابزارهاي يك حسابدار است و اين فرزند خلف ماشين حساب ‏اين كار را بعد از او به نحو احسن بر عهده گرفته است و نه تنها براي انجام محاسبات 4 ‏عمل اصلي بلكه براي بسياري از كارهاي پيچيده حسابداري كارايي دارد .

‏امروزه ‏اكثر ادارات دولتي و خصوصي براي كارهاي حسابداري خود از سيستم هاي رايانه ايي و نرم ‏افزارهايي پيچيده و مخصوص به موسسه خود بهره مي گيرند . ميتوان به اين نكته اشاره ‏كرد كه سيستم هاي رايانه ي كه به صورت عام در اختيار همه اعم از كاربران و ‏علاقمندان باشد كم است و از آن تعدادي هم كه تهيه شده به صورتي بسيار كلي طراحي شده

‏است .

‏دو دليل براي كمبود اين نرم افزارها ذكر مي كنم . اول اين كه موسسات ‏تجاري يا اينقدر كوچكند كه نيازي به استفاده از رايانه در كارهاي خود نمي بينند و ‏يا انقدر بزرگ و داراي حجم گردش ملي بسيار كه دست به تهيه سيستم رايانه مخصوص به ‏خود مي زنند . دومين دليل اين است كه هنوز فرهنك ستفاده از رايانه وارد تجارت ايران ‏نشده است .

‏درمورد طراحي نرم افزارهاي حسابداري حتي مي توان به موسسات خصوصي ‏آموزش حسابداري مراجعه كرد كه در امر آموزش از برنامه هاي رايانه اي و سيستم مخصوص ‏به خود را براي آموزش به هنر آموزان مشغول به تحصيل در آموزشگاه خويش دارند .

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 309

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما