محل لوگو

دانلود تحقیق دستیاری حسابداری


دانلود تحقیق دستیاری حسابداری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 9 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

1

‏دستیاری حسابداری (2)

‏اهداف کاری و خلاصه مطالب:

‏کارمند این بخش که مسئول انجام دادن فعالیت های فنی حسابداری است، به درک عالی و دانش وسیع در زمینه ا‏ی ‏ا‏ساس و شیوه ‏ی کار حسابداری احتیاج دارد.

‏این بخش از سطح ورودی کاملاً متمایز است، در این سطح کارها بسیار پیشرفته تر از دفترداری رسمی هستند. این بخش سطح بسیار وسیعی از آزادی را در اجراء کارها، نظرات و انجام کارهای ضروری دارند. کارمند این بخش انتظار دارد ابتکار عمل را برای حل کردن امور روزمره و متعادل کردن مشکلات اساسی‏،‏ منظم به کار ببرد. کاری که در این سطح انجام می شود شامل درک بسیار دقیقی از فراهم کردن ملزومات اصول کار حسابداری برای منطبق کردن، تراز کردن، تراز کردن و حسابرسی و رسیدگی به چندین نوع مختلف از حسابها یا بودجه ها برای بیشتر از یک اداره و یا بخش است.

‏نتیجه این کار درستی و اطمینان و پذیرش روشها و اطلاعات و خدمات را در محدوده‏ ی‏ بخش و اداره به اندازه‏ ی‏ بیرون از اداره تحت تأثیر قرار می دهد. این کار نیاز به 6 الی 12 ماه آموزش در اداره و بخش‏ی هم‏ قبل از اینکه او قادر باشد با کمترین نظارت کارهای لازم را انجام دهد، دارد.

2

‏کارمند این بخش باید درک دقیقی از اعمال و طرز کار حسابداری در ادارات و بخش ها داشته باشد. کارمند این بخش باید درک اساسی و دقیقی از قوانین و مقررات اداره و مسئولیت های فوری و ضروری داشته باشد.

‏کارمند این بخش باید قادر باشد درک وسیعی از حسابرسی بودجه را به موقع و بدون همکاری و مساعدت به اجرا بگذارد. دستورالعمل ها باید در قالب قوانین، سیاست ها و طرز کار بودجه باشد. مسئول این بخش باید برنامه را با کمترین مساعدت و همکاری به اجرا بگذارد.

‏ارتباط شخصی با عامه‏ ی‏ مردم اساس کار است. این ارتباط معمولاً با کارمندهای اداره، کارمندان و مدیران دیگر ادارات ناحیه و افراد جامعه صورت می گیرد.ا ین ارتباط ممکن است شامل اندازه‏ ای‏ جزئی از حل مشکلات یا رفتار خصمانه در ارتباطات باشد.

‏طبقه بندی درجات:

‏مسئول این بخش باید به طور مستقل کارها را انجام دهد و قادر باشد فهرست ملاقاتهای مهم کاری را که بخشها و قسمت های مختلف احتیاج دارند در موعد مقرر تعیین نماید.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 217

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما