محل لوگو

دانلود تحقیق توليدات و استفاده از مواد زائد و كنترل كيفيت و آزمايشات مخرب


دانلود تحقیق توليدات و استفاده از مواد زائد و كنترل كيفيت و آزمايشات مخرب

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 39 صفحه


 قسمتی از متن word (..DOC) : 

 

‏33

‏1

‏بخش اول:

‏توليدات و استفاده از مواد زائد

‏33

‏3

‏توليدات و استفاده از مواد زائد:

‏ درفرايند‏ ‏خميرکاغذ‏ ‏ سازي که خمير کاغذ مکانيکي، شيميايي و نيمه شيميايي به اندازه کافي توليد مي شود تا جواب گوي نياز قاره امريکاي شمالي باشد، مواد زائد شميايي زيادي نيز توليد خواهد شد که يا بايد به محصولات مفيد تبديل شود يا دور ريخته شوند. در بين مواد زائددور ريختني پوست درخت بيشترين مقدار را دارد که از نظر اقتصادي نيز بسيار مشکل ميباشد. روش قابل قبول دور ريختن مواد زائدنبايد به صنعت ديگر يا جامعه آسيب برساند و ترجيحا" بايد باعث کمک و بهتر شدن جامعه شود .

‏مقدار ليگنين حل شده ميتواند به طورساده اي ازساخت خمير کاغذ محاسبه شود . در هر تن خمير کاغذ رنگبري شده، مقداري حدود 6/.تن ليگنين زائد توليد ميشود که يا بايد به فاضلاب برود ويا به عنوان سوختي کم ارزش استفاده شود،در سال آينده ،ميزان ليگنين زائد کانادا به12 ميليون تن در سال ميرسد. اگر روشي پيدا شود که اين مقدار ليگنين را به مادۀشيميائي قابل استفاده تبديل کند ، برگشت بودجه خرج شده بسيار بالا خواهد بود. ليگنين که به عنوان سوخت ارزشي حدود 5 دلار در يک تن دارد چيزي حدود 150 تا 250 دلار در تن به عنوان مادهء شيميايي مفيد تلقي ميگردد که سالانه 3 ميليون دلار خواهد شد . اما مشکلات تکنيکي در اين تبديل وجود دارد که کاربرد را بسيار پيچيده ميسازد .

‏تکنيکي که هم از نظر اقتصادي به صرفه باشد و هم اجازه دهد که سريع مواد زائد به محصول مفيد تبديل شوند و وارد بازار شوند در زير آمده است .تجهيزات لازم براي دور ريختن مواد زائد طراحي و به کارگرفته شده اندبيشتر آنها بصورت سوزاندن و به شکل بخار درآوردن است .اين به تنهائي يک فرايند حاشيه اي است .اگر چه (اين اولين تجربه کارخانه هاي ابتدائي در آمريکا بود که کلسيم سولفيت دار راميسوزاندند)تحقيق روي موادي که بدنبال آن در مراحل مختلف توليد ميشود ادامه دارد . محصولاتي که در نتيجهء اين تحقيقاتي توليد ميشوند، تست شده و روانه بازار توسعه ميشوند.

‏بدون توجه به زمان لازم براي توسعه بازار، اقدامات اوليه براي آماده سازي موادي براي کوره انجام شده است و اين در حاليست که پرسنل با مشکلات مربوط به تبخير، خشک کردن ، پرداخت و غيره در کنار مسائل ديگر مثل حل مشکل آلودگي بخار توليد شده در محيط آشنا هستند و در صدد حل اين مشکل برمي آيند . با استفاده از روشهاي تدريجي بازارها پر ميشوند وهنگاميکه آنها توسعه مي يابند تغييراتي که در پي آن مي آ يند مشکل تفکيکي جدي را ايجاد نميکنند

‏زيرا سوزاندن و ديگر تسهيلات دورريختن مواد زائد هميشه وجود دارد در مورد ULPHIT SPENT LIQUOR)SSL‏ S‏ )کارخانه بازاري در طي چند سال تو سعه يا فت که در آن مايع اضافي سوخته نمي شد به استثناء زمان هاي نامناسب و افزايش کيفيت در تهيه درختان به مشتريان اين اجازه را دارد که از مايع مصرفي کارخانه هاي ديگر براي موارد مفيد تر استفاده کنند.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 321

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما