محل لوگو

دانلود مقاله گزارش بازدید از شرکت زیمنس


دانلود مقاله گزارش بازدید از شرکت زیمنس

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (گزارش بازدید از شرکت زیمنس) را ویرایش کنید.

گزارش بازدید از شرکت زیمنس - word (..doc) - دانلود,مقاله,گزارش,بازدید,از,شرکت,زیمنس,دانلود

قسمتی از متن :

 

1

‏به نام خدا

‏مقدمه

‏گزارشی ‏که مقابل روی شما می باشد ماحصل بازدید اینجانب به همراه چند تن از مهندسین و تکنسین ها از شرکت زیمنس در کارگاه Rotor‏ می باشد.

‏در تهیه این گزارش سعی بسیار شده تا مطالب از ترتیب و نظم خاصی برخوردار باشد تا خواننده این گزارش از روند انجام کار بصورت گام به گا‏م‏ مطلع گردد. جهت حصول به این مهم از روش مشاهده و نحوه انجام کار و ترتیب انجام کار و انطباق مشاهدات، دستورالعمل (EMD)‏ استفاده شده اس‏ت‏.

‏در این گزارش سعی بسیار شده مطالب و تصاویر از هماهنگی خاصی برخوردار باشد تا خواننده را در درک مطالب یاری دهد.

‏مطالب مطرح شده در این گزارش بر اساس (EMD) 14700000‏ می باشد. در ضمن یا هماهنگی هایی که مسئولین محترم در آلمان انجام دادند اینجانب توانستم علاوه بر دوره بلیدگذاری روتور مدتی زمان کوتاهی هم در قسمت سیل زنی و دیبور آموزش دیده و تجربه جدیدی کسب کنم.

‏متاسفانه زمان آم‏و‏زش دیبور ر‏و‏تور بسیار کوتاه بود و اینجانب موفق به دیدن دیبور کردن روتور E-Type‏ نشدم، بلکه روتور از نوع H‏ را مشاهده کردم. و هیچ مدرک و سندی در اختیارم قرار داده نشده و اپراتورها در جواب سوال من می گفتند که پلیسه گیری کاری تجربی و ‏چ‏شمی است و اینجانب هم تمام توان خود را به کار برده تا بتوانم از این دانش بهره مند شوم.

‏در پایان از تمام مسئولین قدردانی و تشکر می نمایم که این فرصت را به اینجانب داده اند تا بتوانم از دانش روز بهره مند شوم.

‏با تشکر از مسئولین محترم

‏محسن آزاد‏دهقان

‏خلاصه گزارش:

2

‏این گزارش مربوط به دوره آموزشی مونتاژ بلیدهای روتور توربین بخار مدل E-TYPE‏ می باشد، این روتور دارای St 31‏ می باشد که بلیدهای این نوع توربین از نوع Righ‏ بوده و به سه نوع ND‏ و F‏ و TX‏ تقسیم می شود.

‏مراحل مونتاژ از St 24‏ به سمت St 1‏ در inner casing‏ و بعد بلیدهای St30‏ (stati on avy balde ring‏) به سمت بلیدهای St 29‏ (F‏) گاید تا St 25 ‏ guid balde carrir‏ می باشد.

‏و در آخر بلیدهای St1‏ جا زده می شوند.

‏و بلیدها از St1‏ به سمت St31‏ بزرگتر و سنگین تر می شوند.

‏وزن روتور بلیدگذاری شده 38 تن می باشد.

‏محل قرار گرفتن مجموع روتور در توربین، بین دو نیمه upper‏ و Lower‏ پوسته های (chamber8‏) استاتور می باشد.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 266

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما