محل لوگو

دانلود مقاله کامپیوتر در طراحی و ساخت


دانلود مقاله کامپیوتر در طراحی و ساخت

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (کامپیوتر در طراحی و ساخت) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

1

‏مقدمه‏ :

‏همانگونه که مشهود است امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی کامپیوتر در تمام علم نقش ب‏س‏زایی پیدا کرده و استفاده از این وسیله امری اجتناب ناپذی‏ر است تا جایی که وظایف مهمی را که ‏ ذهن انسان در انجام آن کند بوده و یا عملاً قادر به هماهنگی آن نمی باشد را به راحتی می توان به وسیله کامپیوتر عملی کرد .

‏از این روست که صنعت نیز خود را از دیگر شاخه های علوم در این امر مستثنا ندا‏نس‏ته و به ناچار در انجام مراحل طراحی ، ساخت ، مونتاژ ، کنترل کیفیت و.... به کامپیوتر روی آورده است .

‏اما در این میان یکی از مهمترین عرصه های صنعت که ارتباط بسیار تنگاتنگی با علم استفاده از کامپیوتر دارد . استفاده از این وسیله در امر طراحی و ساخت می باشد تا جایی که امروزه اکثر واحدهای بزرگ صنعتی در تمامی نقاط جهان از این تکنولوژی استفاده می نمایند .

‏استفاده از این تکنولوژی در

‏بهبود زمان کاری

‏دقت انجام عملیات

2

‏قابلیت کنترل اشتباهات به صورت مجازی

‏نقش کلیدی و مهمی دارد .

‏از آنجایی که برای ساخت یک قطعه ابتدا به طراحی و محاسبات نیاز داریم . در ابتدا به بررسی طراحی به کمک کامپیوتر و سپس به بر‏رسي‏ ساخت قطعه به کمک کامپیوتر CAM‏ می پردازیم .

‏شرح مختصری در مورد نحوه انجام عمل‏ي‏ات طراحی و ساخت در واحد

:CAD/CAM

‏در ابتدای امر قطعه ‏مورد نظر که سفارش مشتری می باشد باید به گونه ای به واحد CAD/CAM‏ معرفی شود که این واحد اطلاعات لازم را جهت طراحی و ساخت آن بدست بیاورد به همین منظور باید از طرف کمپانی سفارش دهنده اطلاعات لازم ارسال گردد اما این اطلاعات به چندین گونه مختلف قابل عرضه می باشد .

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 290

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما