محل لوگو

دانلود مقاله کارگاه مرکزی


دانلود مقاله کارگاه مرکزی

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (کارگاه مرکزی) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

1

‏کارگاه مرکزی :

‏یکی از معدود واحد ‏های تعمیراتی د‏ر‏ صنعت نفت ایران می باشد. این کارگاه به تمام نقاط شرکت نفت سرویس می دهد‏ ‏و البته به سرویسی که شرکتها می خواهند. این کارگاه کلیه تعمیرات و نیازهای کلیه مناطق بهره برداری ‏ ‏پنج گانه‏«‏مسجد سلیمان، خارک، آغاجاری، گچساران و اهواز‏»‏ را انجام می دهد.

‏اهمیت ای‏ن نوع کارگاه ها در مناطق نفت خیز جنوب بسیار بالاست. این کارگاه یکی از بزرگترین‏ و پر اهمیت ترین کارگاههای تعمیراتی کشور می باشد.

‏در گذشته به دلیل وجو‏د نداشتن امکانات و متخصص ‏برای تعمیرات به خارج کشور منتقل می شدند ولی امروزه با وجود امکانات و ... این نوع ماشینها در ایران بدست متخصصان داخلی تعمیر می شوند.

‏کارگاه تراش

‏این کارگاه متشکل از چندین قسمت است. قسمت اصلی اتاق تراش است که در آن چند دستگاه تراش وجود دارد. که این دستگاهها از معدود دستگاههای موجود در کشور می باشند که کار تراشکاری و سنگ زنی قطعات مختلف توربین ها را بر عهده دارند.

2

‏دستگاههای موجود در کارگاه تراش:

‏1- می‏ل‏گر melger‏ 2- فلز یا میلینگ ماشین 3- صفحه تراش

‏4- ا‏ره 5- ته رامیان(دریل ماشین) 6- اودی گریندیگ(Odiy grending‏ ) ‏7- آب بندی Lappiny‏ 8- سنگ زنی

‏9- سنگ زنی سطوح

‏1- میلگر melger‏

‏یک ژنراتور کوچک اتمی است که با سرعت 80 در دقیقه می چرخد و ولتاژ 100 تا 200 ولت تولید می کند‏ ولی با آمید خیلی می چرخد و کشنده نیست. اگر قدرت عایق بندی کاغذها کم شود. برای جریان آن یک سر سیم به بدنه و سر دیگر سیم به موتور وصل می کنیم. اگر در این اتصال مشکلی پیش آید، دستگاه مشکل دارد. اگر مشکلی پیش نیاید، دستگاه سالم است. همچنین هر چه مقاومت دستگاه بیشتر شود، استفاده کردن از آن بهتر است. مقاومت و جریان موتور به نوع موتور و نوع سیم پیچی بستگی دارد. برای اندازه گیری قدرت، عایق، از دستگاه های برقی استفاده می کنیم.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 385

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما