محل لوگو

دانلود مقاله کارگردانی


دانلود مقاله کارگردانی

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (کارگردانی) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

‏كارهاي مقدماتي

‏هنگامي كه اين پاية مهم شروع، يعني فيلم با صداي همزمان، با 24 تصوير در ثانيه،‏‌‏با فيلم سياه و سفيد يا رنگي مشخص شد، كارگردان خود را در مقابل مشكل عادي سينماگر غير حرفه اي مي يابد كه شامل موارد زير مي شود:

‏انتخاب موضوع،

‏چكيده فيلم،

‏پيش برشنامه،

‏كارگرداني...

‏زيرا نقاشي متحرك به مراتب بيشتر از فيلم فيلمنامه دار، قبل از اين كه در معرض هر نوع كار مادي كارگرداني قرار بگيرد، بايد به طور كامل روي كاغذ بررسي شود. نتيجه غيرقابل اجتناب عدم ملاحظه اين قاعده، صرف بيهودة ساعتها كار ترسيمي است.

‏انتخاب موضوع

‏دو سرچشمة ممكن را يدديم كه با واحد زماني كه قبلاً عرضه شد همساز هستند:

‏به تصوير كشيدن ترانه يا قطعة موسيقيايي،

‏ارتباط از حكايت يا روايت بسيار كوتاه.

‏هر دوي اينها آماده سازي اولين سند كتبي، موسوم به چكيده را لازم دارند.

‏چكيده

‏چكيده، روايت در چند سطر است و حداكثر يك صفحة ماشين نويسي شده از داستاني است كه سينماگر قصد دارد آن را نقل كند. در مورد انتخاب يك ترانه، اين سند به گفتارها و موسيقيي كه به طور عادي به وسلة مؤسسات خاص منتشر مي شود تقليل مي يابد.

‏پيش برنامه

‏اجراي اين سند اولين كار مؤثر كارگرداني را تشكيل مي دهد و به طور بسيار دقيق شبيه كاري است كه براي تدارك بيني هر نوع ديگر فيلم اعم از فيلمنامه دار، مستند، گزارشي لازم مي گردد. در سطور بزرگ آن تصويرهايي كه بايد در نظر گرفته شوند، حركت آنها براي هر نما، تعداد نماها و مدت تقريبي شان معين مي شوند.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 319

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما