محل لوگو

دانلود مقاله پوستر


دانلود مقاله پوستر

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (پوستر) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

1

‏اهميت پوستر

‏پوستر بيشتر از بيل برد به اطلاع رساني مي پردازد. عرصه هاي كاربردي پوستر در مكان عمومي فضاهاي داخلي كه مردم فرصتي براي خواندن پيدا مي‏‌‏كنند. پوستر اطلاعاتي مختصر و كامل به خواننده مي دهد و اين به طراحي حروف و رنگ آن بستگي دارد. همين باعث شده حوزه هاي وسيعي را براي خلاقيت داشته باشد.

‏اهميت رنگ در پوستر

‏جالبترين ويژگي هر پوستر مربوط به رنگ و تأثيرات آن در پوستر است. براي مثال رنگ سبز مي تواند بسيار شديد و بي روح و يا بسيار جاندار و با احساس مشاهده گردد. مي تواند عامل حركت يا بيان كننده بيماري و پوسيدگي باشد. از طرف ديگر مي تواند بيانگر صلح و آرامش باشد و با طبيعت و روستا و طريقه سالم زندگي در پيوند باشد. همه رنگ هاي قابل رؤيت در اين غناي ارتباط سمبليك سهيم هستند. با اين مثال روشن مي گردد چگونه رنگ در پوستر جهت رسانايي پيام اضافه مي گردد. و بنابراين بخش ضروري از طراحي است اما اين زماني تحقق خواهد يافت كه طراح رنگ هاي كاربردي را درك كند و در بيان آنها ساعي باشد.

3

‏يك طراح پوستر در بخش رنگ بايد توجه به تراكم ارتعاش آن يا نرم و رنگ پريده بودن با درجه حرارت آن گرم است يا سرد يا ميزان جذابيت آن براي بازار، باب روز است با ارزان و نقش آن پوستر به نسبت سنت و وابستگي به مدرن بايد اطلاعاتي داشته باشد. رنگ ها ويژگي هاي مشخصي دارند و اين ويژگي در خلال نوسانات مد كه جنبه هاي ديگر رنگ از قبيل مقبوليت و ثمرت را تحت تأثير قرار مي دهد هم چنان باقي ماندن اين ويژگي هاست كه پيام رنگ را منتقل مي كند.

‏هر رنگ بايد با محتواي پوستر ارتباطي داشته باشد بنابراين به منظور هماهنگي در انتخاب رنگ در هر حالتي اعم از بيان هيجان انگيز با اخطار بايد با هم مرتبط باشند.

‏حرارت رنگ

‏زرد، نارنجي، ارغواني و صورتي كم رنگ از جمله گروه رنگ هاي گرم محسوب مي شوند و رنگ هاي سبز و آبي در رده رنگ هاي سرد بشمار مي‏‌‏آيند. گرچه هر طول موجي از رنگ هاي قابل رؤيت داراي درجه حرارتي است ليكن در مقابل رنگ هاي بسيار گرم رنگ هاي همانند زرد كم رنگ صورتي كم رنگ و با لاكي، خود را سرد نشان مي دهند. در اين حالت در مقابل رنگ هاي صورتي، زرد كم رنگ و لاكي كم رنگ، سبز چمني مي تواند گرم باشد. درجه حرارت رنگ در امر طراحي پوستر امر بسيار مهم است، ويژگي هاي سمبليكي رنگ ها به سهولت قابل شناخت هستند. همه ما آگاهيم كه سبز روشن نشانه يا از آرامش و سكوت را منتقل مي كند و آبي معاني آب و بهداشت را در ذهن تداعي مي نمايد. نارنجي و زرد اشاره اي به خورشيد دارند

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 240

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما