محل لوگو

دانلود مقاله نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران


دانلود مقاله نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران

نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

‏1

‏فصل‏ اول

‏روش تحقيق‏

‏1 –‏ ‏1‏ مقدمه

‏در اين فصل با توجه به موضوع تحقيق، اهداف ومرور پيش نگاشته‌ها به انتخاب روش تحقيق تعيين متغيرها و فرضيات تحقيق پرداخته مي‌شود. هدف از انتخاب روش تحقيق آن است كه مشخص شود چه شيوه‌اي اتخاذ گردد تا هرچه سريع، دقيق‏ و‏آسانتر به اهداف مورد نظر و پاسخ‌ پرسش‌هاي تحقيق دست يافت. علاوه بر اين در اين فصل به تشريح جامعه آماري، تعيين حجم نمونه، اعتبار روايي و روشهاي تجزيه و تحليل اطلاعات پرداخته مي‌شود.

‏2-1 ‏نوع و روش تحقيق

‏تحقيق حاضر از نوع كاربردي و به روش توصيفي، همبستگي مي‌باشد‏،‏ همچنين اختلاف ميانگين‌ها نيز مقايسه مي‌گردد. اين تحقيق علاوه بر شناسائي نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران استان كردستان ، همبستگي بين متغيرهاي مستقل و وابسته و معني‌دار بودن اختلافات بين ميانگين متغيرهاي مستقل ونيز پيش‌گوئي تغييرات متغير وابسته بر اثر تغييرات متغيرهاي مستقل را مورد مطالعه قرار مي‌دهد.

‏3–‏1 ‏شيوه‌ اجراي تحقيق

‏3

‏تحقيق حاضر به شيوه ميداني و با استفاده از پرسشنامه براي شناسايي نيازهاي آموزشي ‏ و‏ترويجي توتون كاران استان كردستان صورت صورت گرفته است. در اين تحقيق تعداد‏ 175‏ نفر از توتون‏ ‏كاران استان كرد‏س‏تان از طريق نمونه‌گيري تصادفي انتخاب گرديد‌ند و پرسشنامه‌هاي تحقيق توسط آنها تكميل شده كه بعد از جمع‌آوري اطلاعات، كار استخراج و تجزيه و تحليل داده‌ها صورت پذيرفت‏.

‏4 –‏1 ‏جامعه آماري

‏جامعه آماري مورد بررسي در اين تحقيق شامل كليه كشاورزاني است كه در سال زراعي‏ ‏ 83-1382 اقدام به كشت توتون در استان كردستان نموده اند وهمچنين طرف قرار داد با مجتمع دخانيات كردستان مي باشند كه برهمين ‏1038‏ نفر‏ از توتون كاران‏ جامعه آماري مارا تشكيل ‏ ‏مي دهند كه از اين تعداد ‏657‏ نفر توتون بارلي و تعداد 381 نفر توتون باسما توليد نموده اند.

‏5 –‏1‏جمعيت مورد مطالعه

‏جمعيت‏ ‏مورد مطالعه شامل نمونه منتخب از جمعيت مورد نظر است كه با توجه به محدوديت‌هاي تحقيق و گستردگي جغرافيايي و پراكندگي جمعيت مزبور در سطح استان كردستان و نيز به علت عدم دسترسي به تمام آنان در مدت زمان انجام تحقيق، تعداد

 

دانلود,مقاله,نيازهاي,آموزشي,و,ترويجي,توتون,كاران,دانلود

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 198

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما