محل لوگو

دانلود مقاله مواد زائد زباله های شهری


دانلود مقاله مواد زائد   زباله های شهری

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

مواد زائد زباله های شهری

قسمتی از متن :

 

‏هر ساله میلیونها تن زباله های زائد جامد در ایران و سایر دنیا تولید می شود( تصویر 1-1) و این در حالی است که نقش قابل توجهی از این زباله ها براساس سیاست های استفاه مجدد و نیز بازشگت به چرخه استفاده به اعمال برخی از اطلاعات حذف می گردد. به موازات این مسئله معیارهای بسیار جد زیستی مصرفی جهت نهائی ‏ل‏ندفیلها گسترش جوامع شهری و عدم تمایل مردم به زندگی در جوار ‏ل‏ندفیلها بصورت قابل توجهی باعث ایجاد محدودیت هایی جت ساخت لندفیلهای جدیدی می گردد. این وضعیت فظار بسیار زیادی را بر لندفیلهای موجود برای جادادن زباله های بیشتر مرز حد درنظر گرفته شده در هنگام طرح وارد می کند.

‏این تصمیمات نهایتاً براساس ارزیابی های اقتصادی و سیاسی صورت میگیرد و مهندسین باید دنبال ‏راه حلهای ابتکاری برای حل این مشکلها باشد.

‏در زمانی که روشهای مورد علاقه برای حجم بزرگی از مواد زائد موجود نیست فشار برای جادادن زباله بیشتر از مندفیلهای موجود افزایش یافته است. دفن مطمئن زباله های بیشتر در مندفیلهای موجود نیار به آنالیزهای صحیح و دقیق مهندسی دارد.

‏برای اجزای مواد چنین تقلیل مهندسی توصیف قابل قبول پاسخ مکانیکی مواد زائد مورد نیاز است علاوه بر اینکه بخش فوقانی مندفیل ها نیاز به توسعه دارند و بار حصول به آن پاسخ پس از اجرء لازه محافظ فوقانی مندفیلها باید ارزیابی گردد.

‏ این توسعه در کاربری مندفیلها هم می تواند بصورت قائم و هم بصورت جانبی باشد. در تصویر 14.1 یک مقطع از توسعه قائم و جانبی مندفیل مشاهده می گردد. در تصویر 14.2 نیز یک فرم دیگر در توسعه قائم مندفیل مشاهده می گردد.

‏ اما هر چقدر نیاز جامعه برای بهینه سازی طرفیت مندفیل و اجزاء افزایش می یابد دانش ما در خصوص مکانیکی زباله همچنان محدود است. خرابی های اخیر مندفی‏لها هشدار‏هائی در خصوص درک حرفه ای و دقیق از پاسخ مکانیکی زباله های زائد جامد م‏ی‏ نماید. ‏ گسیختگی در مندفیلها در بسیاری از مناطف دنیا نظر موارد زیر اتفاق افتاده است.

‏ در 9 مارچ سال 1996 در لندفیل Rumpke‏ در اوهایو 1.2 میلیون مترمکعب زبابه حالت گسیختگی رسیدکه کل سطحی را برای توسعه لندفیل تحت ساخت بود پوشاند.

‏ ( تصاویر 1.3 و 1.4)

‏در 27 سپتامبر سال 1997 در ‏م‏ند‏ل‏فیل Dona Joanna‏ در کلمبیا یک شیب شاید به دلیل ایجاد فشار آب حفره ای گسیخته شد تقریباً 1.5 میلیون مترمکعب از زباله های در طی 20 دقیقه گسیخته شدند و ناحیه ای به طول 1.5 کیلومتر را تحت تأثیر قرار دادند.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 298

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما