محل لوگو

دانلود مقاله ماشینهای سنگ و سنگ سنباده


دانلود مقاله ماشینهای سنگ و سنگ سنباده

ماشینهای سنگ و سنگ سنباده - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

1

‏بسمه تعالی

‏سنگ گردسائی

‏استاد‏ : ‏نیک کار

‏تهیه کنند‏ه‏:‏

‏احسان خرمی پور

‏تابستان 85

2

‏ماشینهای ‏سنگ ‏و سنگ سنباده

‏یکی دیگر از ماشینهای ابزار ماشینهای سنگ وسنگ سنباده می باشند.

‏این گروه از ماشینهای ابزار مخصوصا برای تکمیل کردن وپرداخت نمودن قطعات بابرداشتن‏ مقدار فلز کمی از روی سطح کاردرنظر گرفته می شود .

‏مقدار باربرداشته شده در حدود دهم میکرون می باشد . در این صورت سطح تولید شده کاملا پرداخت و در حدود N1 ‏تا ‏ N4‏کاملا پرداخت خواهد ‏مي باش‏د .

‏معمولا از ماشینهای سنگ برای سنگ زدن قطعاتیکه قبلا بوسیله سایرماشینهای ابزار براده برداری شده است استفاده می گردد .اصولا مقدار باریکه برای سنگ زدن درنظرگرفته می شود بستگی به اهمیت ومقداردقت واندازه قطعه خواهد داشت .همچنین می بایستی نوع عملیات قبلی را که صورت گرفته است مورد اهمیت قرار داد .

‏توسعه ماشینهای سنگ اززمان بسیار دور تا کنون سبب شده است تاازسنگهائی بزای تولید زیاد در حالتهای مختلف ازقبیل خشن تراشی وپرداخت کاری بجای استفاده از ماشینهای تراش ‏–‏ ‏وسایرماشینهای ابزار که مورد استفاده می گردد دربعضی ازمواقع ازماشینهای سنگ برای سنگ زنی قطعات بطوردقیق استفاده می شود .

‏ماشینهای سنگ رابرای انجام عملیات زیر درنظرمی گیرند .

‏الف ‏–‏ خشن تراشی وبرش قطعات

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 191

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما