محل لوگو

دانلود مقاله لایه محافظ هواپیما


دانلود مقاله لایه محافظ هواپیما

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

لایه محافظ هواپیما

قسمتی از متن :

 

‏1

‏کاربرد

‏کاربردهایی که در پائین بحث می شود مثالهایی در مورد چگونگی استفاده از روشهای گرمایی را بیان می کنند بمنظور سهولت تشریح مطالب، کاربردها را به طبقه بندی های زیر تقسیم می کنند.

‏دستگاه های سرد وگرم،کنترل فرآیند،نفوذمنابع،‏ناپیوستگی‏ تورق و‏هفرات‏،

‏دستگاه های الکترونیکی‏،‏ تحقیق

‏دستگاه های سرد و گرم: انواع متعددی از دستگا ه ها وجود دارند که برای هدایت یا تولید گرما حین عملیات بکار رفته و کاندیداهای خوبی برای روش ترموگرامی هستند.کانالهای گرمایشی‏،‏ خطوط بخار، رادیاتورها، تبادلگر حرارت، سیستم های خروجی/ لوله اگزوز و سیستم های سردساز، دستگاه های انتقال حرارتی هستند که از تکنیک های بازرسی حرارتی هم می‏ ‏توان حین بازرسی های دوره ای برای تشخیص نشتی، مجاری مسدود شده و عایقکاری ناقص یا مفقود بکار برد. کوره ها، اجاقها (آونها)،حمام های نمک، اتوکلاو ها، محل واکنش و دستگاه ساخته شده داغ( مانند دستگاه های پرس و آسیابهای غلتکی) نیز مانند بازرسی دوره ای بمنظور اتلاف حرارتی غیرضروری هستند. از تکنیکهای توموگرافی نیز برای بازرسی مخازن تبرید

‏2

‏( برودتی) استفاده می شود. دستگاه های دیگر مانند‏ یا‏طا‏ق‏ا‏نها،‏ طوقه لغزنده، ترمزها، آنت‏ن‏های انتقال و دستگاه های الکتریکی، حین عملکردشان حرارت تولید می‏ ‏کنن‏د ‏نواحی داغ متمرکز معمولاً نشانه نقص فنی مکانیکی یا الکتریکی بوده و شناسایی ‏زود ‏هنگام مهلتی‏ را‏ برای تعویض قطعات ‏معیوب حین نگهداری برنامه ریزی شده‏ منظ‏م‏ فراهم آورده‏ تا‏ اینکه خسارتی جدید بوقوع پیوندد.

‏کنترل فرآیند‏:

‏راههای بازرسی حرارتی مناسبی در ‏م‏ورد فرایند های خاصی که محصولات بالای دمای اتاق‏ (به عنو‏ان خروجی فرآیند‏)‏ تولید می کنند راوجوددا‏ر‏د. مثالها عبارتند از پلاستیک های heat shaped heat – set‏ بر قطعات فلزی چکش کاری شده داغ فرآیندهای اندودکردن داغ، و قطعات جوشکاری قطعات برای توان هنگام خروج ا زفرآیند بررسی کرد. دماهای غیرعادی فرآیندهای خارج از کنترل را نشان می دهد و ‏تصحیحاتی‏ بمنظور جلوگیری از تولید تعداد زیادی از قسمت های معیوب باید اتخاذ شود مثالی از روش کنترل فرآیند گرمایشی فعال تکنیکی برای وارسی ضخامت پوشش صفحات با استفاده از خواص جذبی‏ ‏ مادون قرمز است.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 198

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما