محل لوگو

دانلود مقاله قتل در وب سايت


دانلود مقاله قتل در وب سايت

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (قتل در وب سايت) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

1

‏قتل در وب سايت

‏نويسندگان:

‏محمدرضا ايوز

‏عمار تفتي

‏زمستان 83

3

‏چند جوان 26-25 ساله، دانشجوي سال آخر رشتة كامپيوتر و عاشق فيلمهاي ترسناك هستند. اين علاقه و عشق آنها را تبديل به گروهي متفاوت در دانشگاه خود كرده است كه با انجام كارهاي غيرمعمول و شوخي‏‌‏هاي ترسناك باعث اضطراب و ترس هم كلاسي‏‌‏هاي خود مي‏‌‏شوند. اين شوخي‏‌‏ها آنها را چندين‏‌‏بار تا مرز اخراج از دانشگاه برده است و هر بار با كمك پول، آشنايان و يا كمك و وساطت دوستان از مهلكه گريخته اند.

‏يك بار بچه‏‌‏ها براي ديدن فيلم ترسناكي در كنار يكديگر جمع شده‏‌‏اند ايدة ‏«‏سايت وحشت‏»‏ كه دربرگيرنده هر چيز دلهره آوري است مطرح مي‏‌‏شود. مثل آخرين اخبار در مورد جنايات روز جهان، معرفي جديدترين فيلم هاي ترسناك، معرفي بزرگترين جنايتكاران، آخرين كتابهاي جنايي و نيز تصاوير وحشت انگيزي از صحنه هاي جنايت.

‏پدر يكي از اعضاي گروه كه دختري ناشنوا (يا نابينا) است، خانة اعياني بزرگ و نيمه مخروبه‏‌‏اي را در اختيار بچه‏‌‏ها مي‏‌‏گذارد تا به عنوان محل گروه از آن استفاده كنند. بچه‏‌‏ها خوشحال و سرخوش به كار مشغول مي‏‌‏شوند. با راه‏‌‏اندازي سايت به زودي تعداد مراجعه كنندگان آن بسيار زياد مي شود و اين امر باعث خوشحالي بچه‏‌‏ها مي‏‌‏شود. به پيشنهاد يكي از اعضاي گروه يك آگهي تبليغاتي مبني بر ‏«‏علاقمندان به خودكشي را در كوتاهترين زمان، به مقصود خود مي رسانيم

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 248

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما