محل لوگو

دانلود مقاله طالع بینی


دانلود مقاله طالع بینی

طالع بینی - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

‏فروردين (مرد)

‏هيجان و انرژي را مي توان در مرد متولد فروردين جستجو كرد. او به سرعت تمام مي تواند در عشق به گلوله اي از آتش مبدل شود و به همان سرعت به تكه اي يخ، اما مي توانيد دوباره با او شروع كنيد. سياره مريخ از او فردي مبتكر، خلاق، بي صبر و با شهامت ساخته است. هر گاه پاي عشق در ميان باشد، بي توجهي او شگفت آور است، ولي بايد بدانيد كه هيچ سمبول نجومي ديگر همچون قوچ (فروردين) در عشق وفادار نيست. او در اين رابطه بسيار جدي است. به شدت حسود و غيرتي مي باشد و در برابر خيانت واكنش تند خواهد داشت. انتظار دارد اطرافيانش به سادگي برخوردهاي بي منظور او را با ديگران درك كنند. با وجود اينكه خود را زرنگ تر از بقيه مي داند اما حقه باز و زيرك نيست و به همين علت از حيله و كلك خوشش نمي آيد. در برابر مسائل جزئي مي تواند به شدت عصباني شود، اما در عذرخواهي پس از بگومگوها پيش قدم است. حس رياست و فرماندهي در ذات اوست. دست و دلباز است و كمتر اهل پس انداز كردن.

‏ارديبهشت (مرد)

‏آرام، ملاحظه كار و اهل علم شخصيت مردي است كه تحت نفوذ سيارة محبت آميز و صلح جوي زهره (ونوس) است. مرد متولد ارديبهشت در مسير عشق آرام و محكم گام برمي دارد و به ندرت رابطه اي را سراسيمه آغاز مي‏‌‏كند و هرگاه حس كند كه مشوق خود را يافته آنقدر پيش مي رود تا به خواسته اش برسد. موسيقي تاثير زيادي بر سمبل نجومي گاو (ارديبهشت) دارد. در اظهار عشق و دوستي او نبايد شك كرد. هرگز روز تولد يا سالگرد ازدواج همسرش را فراموش نمي كند. ممكن است او از چيزهايي سخن بگويد كه رويايي به نظر مي رسد، اما راههايي منطقي و روشن براي رسيدن به آنها دارد و مي تواند برنامه ريزي دقيقي براي انجام كارها داشته باشد. او رفتاري بي ريا و به دور از تملق دارد. وقتي عصباني مي شود مانند قطعه سنگي سرد و سخت گوشه اي مي نشيند و ساعتها بدون آنكه كلمه اي حرف بزند در فكر فرو مي رود. مسايل خانواده، رسوم و سنت برايش اهميت زيادي دارد.

 

دانلود,مقاله,طالع,بینی,دانلود

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 167

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما