محل لوگو

دانلود مقاله سیستم دمینگ از دانش عمیق


دانلود مقاله سیستم دمینگ از دانش عمیق

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (سیستم دمینگ از دانش عمیق) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

1

‏سیستم ‏د‏مینگ از دانش عمیق

‏متن زیر کارشناسی از فصل 4 درباره اقتصادهای جدید ویرایش دوم توسط ادوارد ‏دمینگ‏ می باشد سبک ‏م‏تداول از مدیریت باید در معرض تغییر قرار گیرد. یک سیستم نمی تواند خودش را درک کند. تغییر و تحول مستلزم بک نگرش از بیرون است. هدف این فصل ارائه یک دیدگاه بیرونی می باشد، یک عدسی که من آن را سیستم دانش عمیق نامیده‏ ‏ام. این یک نقشه از تئوری را فراهم می اورد که بواسطه آن می توان سازمانهایی را که در آن مشغول به کار هستیم درک کرد.

‏مرحله اول تغییر و تحول ‏منحصر به فرد است. این تغییر و تحول غیرپی‏وس‏ته می باشد. و از درک سیستم دانش عمیق منشاء می گیرد. تغییر شکل منحصر بفرد معنی جدید را در زندگی خود در قبال رویدادها، اعداد و کنش ه‏ای متق‏ابل بین مردن دریافت می کند.

‏وقتی یک فرد سیستم د‏انش عمیق را درک می کند، آن اصول را در هر نوع رابطه بین افراد دیگر به کار خواهد برد. او یک مبنایی برای قضاوت از تصمیم های خود و تغییر و تحول از سازمانهایی که به او تعلق دارد خواهد داشت. فرد در موقع تغییر یافتن، ویژگی های زیر را دارا خواهد بود.

‏-تنظیم یک مثال

‏-یک شنونده خوب بودن ولی سازگار نخواهد بود

‏-مرتباً به دیگران آموزش می دهد

‏-کمک‏ به مردم‏ برای دور شدن از عقاید و عملکردهای جاری و حرکت به فلسفه جدید بدون احساس گناه در باره ‏گذشته

‏پایه و مبنای دانش عمیق در اینجا در قالب چهار بخش مطرح می شود که همگی به هم ربط دارند:

2

‏-قدردانی از یک سیستم

‏-دانش در باره تنوعات

‏-تئوری دانش

‏-روان شناسی

‏یک ف‏رد به د‏قیق شدن در هر یک از بخش ها یا هر چهار بخش به منظور درک آن و به کارگیری آن نیاز ندارد. 14 نکته در باره مدیریت (خارج از بحران فصل 2) در صنعت، آموزش و دولت بطور طبیعی نبودن کاربردی از این داتش بیرونی برای تغییر کاز سبک حاضر از مدیریت وسترن به یک نمونه بهینه سازی شده می باشد. بخش های مختلف سیستم رانش عمیق که در اینجا مطرح شده اند را نمی توان تفکیک کرد. آنها با یکدیگر کنش متقابل انجام می دهند. بنابراین دانش روان شناسی بدون دانش تنوعات، کامل نیست.

‏یک مردم باید درک کند که همه افراد متفاوت هستند. این به معنی درجه بندی مردم نیست. او باید درک کند که عملکرد هر کس در سطحی وسیع توسط سیستمی کنترل می شود که او در آن کار میکند و این ویژگی همان مسئولیت مدیریت است یک روان شناس که دارای یک درک عمیق از تنوعات می باشد نیز باید از طریق تجربه با Res Beads‏ (فصل 7) که مدتی است در اصطلاح یک طرح برای درجه بندی مردم وارد عمل شده است موضوعاتی را بیاموزد.

‏تصویرهای بیشتر از سرهم بندی ها‏ی‏ روان شناسی و استفاده از تئوری تنوعات (تئوری آماری) وجود دارد. برا‏ی‏ مثال تعداد آیتم های معیوب که یک ناظر می یابد به اندازه بار کاری ارائه شده به او بستگی دارد. یک ناظر که ‏مراقب است تا کسی را به طور غیرمنصفانه جریمه نکند، ممکن است آیتمی را رد کند که درست در خارج از خط مرزی قرار دارد (خارج از بحران صفحه 266). ناظر در تصویر صفحه 265 از همان کتاب، برای حفظ مشاغل 300 نفر، نسبت آیتم های معیوب کمتر از 10 درصد را در نظر می گیرد. او نگران شغل خود است.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 242

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما