محل لوگو

دانلود مقاله سيستم برنامه ريزي LCA


دانلود مقاله سيستم برنامه ريزي LCA

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (سيستم برنامه ريزي LCA) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

2

‏سيستم برنامه ريزي LCA

‏سيستم برنامه ريزي LCA‏ پاسخي بود به تلاشهاي فزاينده كه در آمريكا با به كارگيري ظرفيت پذيرش فيزيكي براي اداره پارك ملي و حفظ محيط وحش صورت مي گرفت و به شدت شكست خورد.

LCA‏ بر مبناي مفاهيم زير طراحي شد (1) اهداف خاصي براي بيان آنچه كه مديريت بايد حفظ نمايد نياز است. (2) در سيستم هاي حاكم بر طبيعت هميشه تغيير عرضه مي شود. (3) هرگونه استفاده تفريحي منجر به تغيير مي شود (4) بنابراين مديريت با اين سوال روبرو مي شود كه چه ميزان تغيير قابل قبول است (5) نظارت بر نتايج مديريت كه نياز بيان اين مطلب است كه ايا فعاليتها موثر هستند.

‏بسياري مديران ابزار ظرفيت پذيرش را به كار گرفته اند، به خصوص در منطقه وسيعي از غرب، رودخانه هاي آب سفيد، جاييكه رشد تفريحات در اواخر دهه 1960 و اوايل دهه 1970 تنها مي توانست به يك انفجار تشبيه شود. آنچه اين تجربيات به وضوح نشان مي دهد آن است كه (1) ظرفيت تحمل در تهيه چارچوب نيازها براي مديريت تفريحات شكست خورد اما (2) در جريان تحقيق براي دستيابي به نتايح ظرفيت تحمل تعداد زيادي تحقيق و تجزيه و تحليل مسائل صورت گرفت كه نهايتاً منجر به سيستم هاي پيشرفته، و در وهله اول، سيستم برنامه ريزي محدوده تغيير قابل قبول مي باشد.

2

‏سيستم برنامه ريزي LAC‏، ذاتاً براي موضوع مديريت گردشگري در آمريكا مطرح شد. بيش از يك دهه از زماني كه نخستين بار LAC‏ در آمريكا به كار گرفته شد مي گذرد و حجم زيادي دانش به دست آمده است كه پايه اي براي چگونگي استفاده در ديگر زمينه هاي بيوفيزيكي و اجتماعي به دست مي دهد.

‏سيستم LAC‏ بر مبناي يازده اصل ناشي از تحقيقات بنا نهاده شده است.

‏اصل 1: مديريت مطلوب به اهداف مورد نظر بستگي دارد.

‏اهداف مديريت، با تصميم گيري در باره نوع تجربه تفريحي كه يك منطقه تفريحي خاص عرضه مي نمايد، شرايط محيطي، و شدت عمليات مديريتي، به اين سوال پاسخ مي دهد كه چه ميزان تغيير قابل قبول است.

‏اصل 2: تنوع در شرايط اجتماعي و منابع در مناطق حفاظت شده غيرقابل اجتناب مي باشد. تأثيرات منفي، ميزان استفاده و انتظارات از شرايط مناسب نيز متنوع مي باشد.

‏توپوگرافي، پوشش گياهي و ميزان دسترسي؛ بر تراكم و سطح تأثيرات مؤثر مي باشد.

‏اصل 3: مديريت از تغييراتي كه بشر موجب آن است متأثر مي شود.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 191

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما