محل لوگو

دانلود مقاله سنگواره ها


دانلود مقاله سنگواره ها

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (سنگواره ها) را ویرایش کنید.

سنگواره ها - word (..doc) - دانلود,مقاله,سنگواره,ها,دانلود

قسمتی از متن :

 

‏2

‏سنگواره ها

‏تقریباً تا 200 سال پیش بیشتر مردم جهان درباره تاریخ روزاران بسیار قدیم خود چیزی نمی دانستند. بیشتر آنچه مردم قاره اروپا در این باره می دانستند همانهایی بود که در کتاب مقدس آمده بود.

‏اروپاییان چنین می پنداشتند که زمین در حدود 6000 سال پیش به وجود آمده است. سپس، در حدود 4500 سال پیش، توفان های شدیدی ‏برخاسته است و همه چیز را از میان برده است. پس از آن، زمین شکل امروزی را به خود گرفته است و ملتهای گوناگون در آن به زندگی پرداخته اند. آنها چنین می پنداشتند که رویدادهایی که دنباله آنها به زمان ما کشیده شده است و در کتاب مقدس چیزی درباره آنها گفته نشده است مربوط به 3000 سال پیش هستند. تقریباً همه مردم جهان تا نخستین سالهای قرن هجدهم میلادی (پایان قرن یازدهم هجری) درباره پیدایش زمین و آنچه بر آن گذشته است چنین فکر می کردند.

‏اگر زمین 6000 سال پیش به وجود آمده بود، نمی شد انتظار داشت که در موجودات زنده آن تغییر مهمی روی داده باشد. مردمی که امروز در کره زمین زندگی می کنند درست شبیه مردمانی هستند که یونانیها در 2000 سال پیش مجسمه هایی از آنها ساخته اند. مردم مصر باستان، که در 4000 سال پیش زندگی می کردند و تصویرهایی از آنها به دست ما رسیده است، شبیه مردمان امروزی بوده اند.

‏2

‏جانورانی مانند شیر، فیل، گوسفند، بز، باز، و زنبور عسل که درباره شکل ظاهری آنها در کتابهای قدیم چیزهایی نوشته شده است، شبیه جانورانی بوده اند که امروز زندگی می کنند. گیاهانی هم که درباره آنها پیشنیان چیزهایی نوشته اند، درست شبیه گیاهان امروزی بوده اند.

‏گاه گاهی هنگام کندن زمین چیزهایی در دل خاک پیدا می شد که به نظر می رسید از سنگ هستند. پیدا شدن این نوع چیزها، که نخست مهم شمرده نمی شد، تا اندازه ای این تصور را که از عمر زمین چند هزار سالی بیش نمی گذرد زیر و رو کرد.

‏مردم از هزاران سال پیش زمین را می کنده اند. کانیهایی که فزهای گوناگون از آنها به دست می آید از معدنها و از دل خاک بیرون آورده می شد. گاهی هنگام کندن زمین چیزهایی شبیه استخوان جانوران یا صدف نرمتنان، که به نظر می رسید‏ از سنگ هستند، از دل خاک بیرون می آمد. اما بعضی از این استخوانها و صدفهای سنگی به استخوان جانوران و یا صدف نرمتنانی که امروز در کره زمین زندگی می کنند، شباهت نداشت. ‏ولی اینها چیزهایی نبودند که کارگران معدن به آنها توجه داشته باشند. کارگران معدن آنها را به گوشه ای پرت می کردند و به کار خود ادامه می دادند.

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 243

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما