محل لوگو

دانلود مقاله ساختمانهاي قرن بيست و يكم


دانلود مقاله ساختمانهاي قرن بيست و يكم

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (ساختمانهاي قرن بيست و يكم) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

2

‏ساختمانهاي قرن بيست و يكم

‏ساختمانها كه كارائي انرژي بيشتري دارند، راحت تر و قابليت استطاعت دارند... آن هدف برنامه تكنولوژيهاي ساختمان DOE‏ مي باشد. براي شتاب دادن به اقدامات توسعه و استعمال گسترده از كارائي انرژي، برنامه تكنولوژيهاي ساختمان عبارتند از:

‏هدايت RED‏ در تكنولوژيها و مفاهيم براي كاراتي انرژي، كاركردن دقيق با صنعت ساختمان و توليد كنندگان مواد،‏‌‏تجهيزات و كارافزارها

‏ارتقاء انرژي / فرصت هاي پس انداز و صرفه جويي هم براي سازندگان و هم براي خريداران ساختمانهاي تجاري

‏كار با ايالت و گروههاي منظم محلي جهت توسعه كدهاي ساختماني، استانداردهالي كارافزار و راهنمايي هايي براي استفاده از كارائي انرژي

‏انتخاب پنجره

‏پنجره هاي مدرن، ذخيره انرژي، مقاومت و راحتي را فراهم مي كنند.

‏چرا پنجره ها مهم هستند؟

‏پنجره ها نور، گرما، نسيم خنك كننده و زيبايي را به خانه ها مي آورند و احساس گشايش و فضا را به حوزه هاي زندگي مي دهد. گرچه سود دهنده هستند اما پنجره ها مي توانند در جنبه منفي، كارائي انرژي منزل، راحتي، كيفيت هواي داخلي و مقاومت را تحت تاثير قرار مي دهند اگر بدرستي انتخاب نشوند مناسب نصب نشده باشند. پنجره هاي مي توانند منبع اصلي در كاهش گرما در زمستان و افزايش گرما در تابستان بشوند. در آب و هواي سرد، پنجره مي توانند براي 10 تا 25 درصد كاهش گرما و سرما را تا حد كافي كاهش دهند تا اجازه ورود تجهيزات گرمايي و سرمايي ارزانتر و كوچكتر را كسب كنند.

2

‏پنجره هاي كارائي انرژي، راحتي را در زمستان با افزايش دماهاي سطحي و با حالت محفوظ از هوا كه هردوي آنها جريان را قطع مي كند توسعه مي دهند. دماهاي افزايش يافته سطحي همچنين غلظت را كاهش مي دهد كه در داخل چهارچوب ها شكل مي يابند و در زمستان ممي درخشند و مواد ساختمان را حفظ كنند و رشد قارچ را كاهش مي دهند.

‏پنجره ها با اجراي بالاتر به كارائي انرژي معمولاً از درخشندگي چندگانه و قالبهاي اشباع شده استفاده مي كنند كه صداي ناخواسته را از خارج كاهش مي دهند. ساير تكنولوژي هاي پنجره شامل، پوشش انتشار كمتر، مسدود كردن اشعه ماوراء بنفش تا 98 درصد از خورشيد، كاهش دادن از بين رفتگي رنگ پرده ها، فرش و لوازم خانه مي باشد.

‏مراحلي در انتخاب پنجره

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 175

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما