محل لوگو

دانلود مقاله روش تحقیق2


دانلود مقاله روش تحقیق2

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (روش تحقیق2) را ویرایش کنید.

روش تحقیق2 - word (..doc) - دانلود,مقاله,روش,تحقیق2,دانلود

قسمتی از متن :

 

‏1

‏11

‏دانشگاه علم و صنعت ايران

‏دانشكده مهندسي صنايع

‏جلد سوم

‏((‏روش تحقيق‏))

‏نام اساتيد:

‏جناب آقاي دكتر عليرضا علي احمدي

‏سركارخانم دكتر فكري

‏دانشجو:

‏ عليرضا حاجي آخوندي

‏زمستان 84

‏1

‏2

‏مقدمه

‏در موقعيتهاي غير آزمايشگاهي همواره با تعدادي متغير يا عامل نامربوط و ناخواسته، روبرو هستيم، به ويژه در موقعيتهايي كه در آن تحقيقات تجربي علوم تربيتي و رفتار انجام مي گيرد. اين متغيرهاي نا خواسته ممكن است حاصل طرح و روش تجربي ويژه‌اي باشد كه در اين تحقيق به كار گرفته شده است كه غالباً و به گونه هاي مختلف، بر نتايج تجربه و تحقيق اثر مي گذارد و اين اثر نيز به آساني سنجش پذير نيست و گاهي به علت همين اثرات ناخواسته، نتايج گمراه كننده‌اي از تحقيق حاصل مي شود كه در رد يا قبول فرض يا فرض هايي موثرند. بايد آگاه بود كه در تحقيقات تجربي علوم تربيتي، رفتاري و اجتماعي، كنترل يا حذف كامل اين نوع عوامل غير ممكن است.

‏اما بهر حال، در اين گونه تحقيقات سعي پژوهشگران بر آن است كه عواملي را كه عدم كنترل آنها ارزش روائي داخلي و خارجي طرح تحقيق تجربي را به مخاطره مي اندازد حتي الامكان پيش بيني و شناسايي كنند و تمام احتياط هاي لازم را به منظور كاهش آثار آنها رعايت نمايند.

‏محقق براي بررسي و بازبيني فعاليتهاي تحقيقي و نتايج حاصل از آنها نياز به درك و تشخيص روائي داخلي و روائي خارجي و تعاريف آنها دارد به طور كلي روائي داخلي در تحقيق، اين سوال را مطرح مي كند كه ‏((‏آيا نتايج حاصل از تحقيق، پاسخگوي سوالها يا فرضهاي بيان شده در تحقيق است؟‏))‏، يا به عبارت ديگر، ‏((‏آيا وجود متغير يا متغيرهاي مستقل، تفاوت آماري معني داري در شرايط مورد تجربه ايجاد كرده است؟‏))‏. در واقع، پژوهشگر در بررسي روائي داخلي تحقيق، در پي تعيين اثر واقعي متغير تجربي يا مستقل بر متغير وابسته است كه در اغلب موارد،عوامل ناخواسته در محيط تجربي سبب گمراهي او در تشخيص و ارزشيابي دقيق اثر متغير يا متغيرهاي مستقل در تحقيق مي گردد. روائي خارجي قابليت تعميم نتايج تحقيق به جامعه بزرگتر را بررسي مي كند و اين سوال را مطرح مي سازد كه

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 163

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما