محل لوگو

دانلود مقاله راه اندازی یک موزه


دانلود مقاله راه اندازی یک موزه

راه اندازی یک موزه - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

‏2

‏براي يك موزه كوچك (46000 ft2)‏ در يك شهر كوچك (كمتر از 100000‏ ساكن) كه با يك بودجه متوسط (6.3‏ ميليون دلاري) طراحي و ساخته شده، موزه هنري رساين نظرات بسياري را به سمت خود جلب كرده (مجلات Architecture‏، Interior Design‏ و Metropolis‏ همگي جديداً مروري بر پروژه اين موزه داشته اند). مي تواند دليلش اين باشد كه منطقه تقريباً روي رادار انتقادات نمايان شده است. ساختمان نزديك به گروه هاي معماريي مثل خانه Wingspread‏ رايت و ساختمان جانسون و اكسل است. يا شايد هم دليلش اين باشد كه، با چيزهاي كمي كه آنها مي توانستند با آن كار كنند. شركت معماري Brininstool‏ و لينچ يك ساختمان عالي خلق كرده اند كه زبان محلي را به طئر هيجان انگيزي به آن محيط اطراف خواب آلودن قرن نوزدهمي ترجمه مي كند.

‏جا به جا شدن از خانه اوليه اين سازمان كه در يك خانه مزرعه اي قديمي بود معنايش از فقط يك تسهيلات جديد بودن براي مجموعه كارهاي معاصر امريكايي اش فراتر بود: تغيير موقعيت همچنين يك فرصتي فراهم آورد كه رنگ را به پوشش فرسوده از نظر اقتصادي Wiisconsin‏ و Racin‏ القاء كند. كه «تسهيلات جديد» در حقيقت يك ساختمان بانك دلگير بود كه از خواست هاي معمار يا موزه را كم نمي كند. گروه نوسازي استراكچري را –‏ و خلق مجدد (معنويات)

‏2

–‏ به عهده گرفت كه در حقيقت دو ساختمان بود (قدمت آن به سال 1875 مي رسد) و بعضي الحاقات پشت يك نما در جمله: يك ساختماني است كه مركز شهر را روشن مي كند.

‏جداره خارجي زيبا:

‏بنابراين، نورپردازي –‏ كه شركت همچنين مسئول آن بود –‏ نقش كوچكي در ظاهر موزه بازي نكرد. با چنين بودجه اندكي Brininstool‏ و لينچ مجبور شدند با معماري موجود كه شامل نماهايي خارجي با سنگ هاي آهكي بزرگ بود كار كنند و استراكچرهاي اوليه را يكي كنند. خاكي كردن ساختمان از امكانات اوليه بصورت جلوگيري كننده اي گران تمام يم شود بنابراين به جاي آ“ طراحان ساختمان را پوششي پوشاندند. دو تراز بالايي در ضلع جنوبي، ضلع شرقي و غربي ساختمان را به يك ماده اكريليك معمول كه براي خانه هاي سبز بكار مي رود بسته بندي كردند. خرپاهاي آلومينيومي پانل هاي آكريليك، غير شفاف اما نورگذر را كه 4 فوت عرض آنهاست، در طول هاي مختلف تا 38 فوت بسته به اينكه آنها در كجاي الگوي جاري قرار بگيرند به سنگ هاي آهكي نما مي چسبانند. يك فاصله 8 اينچي بين ديوار و پانل فضايي براي بيشتر جلوه دادن رفتار خاصي كه نمي خواهد انجام بگيرد باقي مي گذارد.

 

دانلود,مقاله,راه,اندازی,یک,موزه,دانلود

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 240

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما