محل لوگو

دانلود مقاله باانک پارسیان


دانلود مقاله باانک پارسیان

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (باانک پارسیان) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

‏بانک پارسيان

‏هدف

 

 

 

 ‏هدف از ‏تأسيس بانک پارسيان عبارت است از کمک ‏به‏، توسعه اقتصادي کشور ‏در بخش صنايع به ويژه صنعت خودرو سازي و صنايع وابسته از طريق فراهم آوردن امکانات، ‏تسهيلات و اشاعه ابزارهاي مالي و پولي نوين و همچنين تامين مالي براي زير بخشهاي ‏ساخت، تجارت، مصرف به واسطه پذيرش و جذب انواع سپرده هاي بانکي به منظور تجهيز ‏منابع، مشارکت در تأمين مالي، اعطاي تسهيلات در چارچوب مقررات مصوب شوراي پول و ‏اعتبار، قوانين پولي بانکي و بانکداري بدون ربا و همچنين انجام ساير فعاليت هايي که ‏براي بانکهاي غير دولتي مجاز مي باشد.

 

 

: ‏استراتژي

 

 

 

 ‏شروع ‏فعاليت بانک پارسيان در آغاز در بازار پول و از طريق ارائه خدمات بانکداري خرد بوده ‏است، ليکن بر اساس برنامه ريزي راهبردي در نظر است به تدريج و با ايجاد ابزارهاي ‏پولي و مالي جديد و مناسب، راه را براي ورود به عرصه بانکداري سرمايه اي و استفاده ‏از امکانات بازار سرمايه هموار نموده و از اين طريق ضمن کمک موثر به توسعه بخش هاي ‏اقتصادي، بتوان سود واقعي پروژه ها را بين سپرده گذاران طرحها توزيع نمود.

 

‏تاریخچه

‏بانك پارسيان به صورت شركت سهامي عام و با مالكيت اشخاص غير دولتي و به استناد قانون اجازه تأسيس بانك هاي غير دولتي مصوب فروردين ماه 1379 ، ماده (98) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و ضوابط تأسيس بانك غير دولتي مصوب نهصد و چهل و هشتمين جلسه مورخ 20/9/1379 شوراي پول و اعتبار تأسيس يافته و در چارچوب قانون پولي و بانكي كشور مصوب سال 1351 ، قانون عمليات بانكي بدون ربا، قانون تجارت و مقررات اساسنامه بانك

‏ ‏ ، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذيره نويسي سهام و تشكيل مجمع مؤسس اقدام نمود و پس از انجام تشريفات و ثبت رسمي بانك به شماره 178028 در تاريخ 15/6/1380 در اداره ثبت شركتها و مؤسسات غير تجاري تهران ، به موجب نامه شماره 2348/هـ - مورخ 26 شهريور ماه 1380 مجوز آغاز فعاليت را از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران دريافت نمود. بدين ترتيب ارائه خدمات بانك پارسيان از اسفند ماه 1380 آغاز گرديد.

‏اهداف‏ :عبارت است از توسعه اقتصادي از طريق گسترش ‏فعاليت‏ در بخش صنايع ، به ويژه صنعت خودروسازي و صنايع وابسته با فراهم آوردن امكانات ، تسهيلات و تدوين و اشاعه ابزارهاي مالي و پولي نوين ، همچنين تأمين مالي براي زيربخش هاي ساخت ، تجارت ، مصرف. ‏

‏مدت زمان‏ ‏ : ‏بانك از تاريخ ثبت براي مدت نامحدود تشكيل شده است.

‏سرمايه بانك : ‏سرمايه بانك پنج هزار ميليارد (5،000،000،000،000) ريال مي باشد كه تماماً پرداخت شده و به پنج ميليارد سهم عادي يك هزار ريالي تقسيم گرديده است.

‏معرفی هیئت مدیره

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 151

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما