محل لوگو

دانلود مقاله آرامش ذهنی 30ص


دانلود مقاله آرامش ذهنی 30ص

آرامش ذهنی 30ص - word (..doc) - عمران -

قسمتی از متن :

 

‏1

‏آرامش ذهنی

‏ديد کلي‏

هر که هستيد و هر کجا زندگي مي‌کنيد، آرامش را به زندگي خويش دعوت کنيد و آن را در ذهن خود جايگزين سازيد. اگر کلام و رفتار شما قرين آرامش باشد بدون شک اين ويژگي به دنياي اطراف شما نيز سرايت خواهد کرد. بخاطر داشته باشيد، براي رسيدن به اين وضعيت ، لازم است برخي قابليتهاي ويژه را در خود پرورش دهيد و شرايط خاصي را در زندگي خويش ايحاد نماييد. رعايت نکات زير مقدماتي است که به شما کمک مي‌کند و در اين مسير گام برداريد.

‏راههاي رسيدن به آرامش‏

ياد بگيريد که گاه مسائل را رها سازيد.

بدين معني که به هر مسئله‌اي دائما گره نخوريد. وقتي هميشه و همه جا فکر مسائل خود هستيد و به مرور آنها مي‌پردازيد، در واقع هميشه بار اضافي را با خود حمل مي‌کنيد، که اين خود سبب ايجاد اضطراب و استرس در شما مي‌گردد. بياموزيد که با يک ذهن رها و آزاد زندگي کنيد. اين امر به شما کمک مي‌کند تا با هر محرک کوچک و يا مانع جزئي آشفته نشويد.

‏به خود و خداي خود ايمان داشته باشيد.

اگر به خود و خداي خود ايمان داشته باشيد، براحتي از عهده مشکلات زندگي برخواهيد آمد و ثابت قدم و مطمئن در راه رسيدن به اهداف خود گام بر خواهيد داشت.

‏2

‏مثبت انديش باشيد.

اگر ديدگاه مثبت انديشي نداشته باشيد، همه چيز مي‌تواند بي‌فايده و بي‌ثمر باشد. داشتن نگرش مثبت و اميد ، بهترين سلاح در مقابل ترس و اضطراب است.

‏نسبت به انتظارات و برنامه‌هاي خود واقع بين و منطقي باشيد.

توانائيهاي خود را در موقعيتهاي خاص بشناسيد و نسبت به عدم توانائيها و ضعفهاي خود واقع بين باشيد. هر چقدر نگرش شما نسبت به مسائل زندگي منطقي‌تر باشد، به آرامش بيشتري دست خواهيد يافت.

‏نسبت به انسانها ، عشق بي قيد و شرط خود را نثار کنيد.

شما مي‌توانيد از دوستان ، همکلاسيهاي خود شروع کنيد. ياد بگيريد که آنها را بدون قيد و شرط دوست بداريد، در مقابل ضعفهاي آنها صبور باشيد و خطاها و اهمال کاريهايشان را ببخشيد. هر چقدر نسبت به ديگران بخشش بيشتري داشته باشيد، احساس شادي و خرسندي بيشتري را تجربه خواهيد کرد.

‏معناي فداکاري را لمس کنيد.

دست بخشش داشته باشيد، ولي انتظار بازگشت نداشته باشيد. ديگران را به شيوه خودشان خوشحال کنيد. به افراد بي پناه و يتيم و فقير کمک کنيد. براي آنهايي که خواهان ياري گرفتن از شما هستند پشت و پناه باشيد، و بدون آن که منتي بر آنها نهيد تکيه گاهشان باشيد، هر چقدر بيشتر ببخشاييد، از الزامات و قيد و بندها بيشتر رها خواهيد شد.

 

دانلود,مقاله,آرامش,ذهنی,30ص,دانلود

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 177

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما