محل لوگو

دانلود تحقیق تعمیر ونگه داری ساختمان 20ص


دانلود تحقیق تعمیر ونگه داری ساختمان 20ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 21 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏تعم‏ی‏ر‏ و‏ ‏نگه دار‏ی‏ ساختمان

‏مقدمه

‏مديريت نگهداري ساختمان، يكي از موضوعات مهم در مديريت ساختمان مي باشد، كه تاكنون در كشور ايران مورد توجه جدي قرار نگرفته است. بطور كلي دوره تعمير و نگهداري ساختمان در حدود نود و پنج درصد دوره حيات يك ساختمان را - از زماني كه مفهوم ذهني ساخت شكل مي گيرد تا پايان عمر آن- به خود اختصاص مي دهد. با اعمال يك سيستم مناسب مديريتي در بخش تعمير و نگهداري نه تنها مي توان كيفيت ساختمان را افزايش داد بلكه امكان بهينه سازي هزينه ها نيز فراهم مي گردد. بديهي است با توجه به اين مطلب تعمير و نگهداري ساختمان و مديريت آن از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد. در اين پايان نامه ابعاد مختلف مديريت نگهداري ساختمان مورد مطالعه قرار گرفته است. نظر به اينكه داشتن مديريتي صحيح و مناسب، نيازمند داشتن يك سازماندهي جهت اعمال اهداف مديريت مي باشد، به همين جهت در اين پايان نامه همچنين مقوله سازماندهي تعمير و نگهداري مورد مطالعه قرار گرفته است.از آنجا كه آموزش و پرورش در ايران داراي بيشترين ساختمان بعداز خانه هاي مسكوني مي باشد و همچنين با توجه به اهميت مدارس، در اين پايان نامه مديريت تعمير و نگهداري مدارس و چگونگي سازماندهي آن در وضعيت فعلي مورد نقد و بررسي قرار گرفته و براي بهبود آن، سازمان جديدي ارائه شده است.

‏تعم‏ی‏ر‏ ونگهدار‏ی‏ ساختمان

‏مبحث‏ تعم‏ی‏رو‏ نگهدار‏ی‏ در ساختمان مدتهاست درسراسر جهان بو‏ی‏ژه‏ در کشورها ‏ی‏ توسعه ‏ی‏افته‏ مورد توجه قرار گرفته است.با ا‏ی‏نکه‏ اهم‏ی‏ت‏ ا‏ی‏ن‏ بخش از صنعت وتکنولوژ‏ی‏ ساختمان از سو‏ی‏ محافل علم‏ی‏ و تحق‏ی‏قات‏ی‏ معتبر جهان بدست مآ‏ی‏د‏ شناخته شده متاسفانه در بعد کاربرد‏ی‏ و علم‏ی‏ آنگونه ک‏ه‏ با‏ی‏د‏ و شا‏ی‏د‏ مورد توجه قرار نگرفته است .برا‏ی‏ جلب توجه ب‏ی‏شتر‏ دست اندرکاران امر ساختمان به ا‏ی‏ن‏ مسئله مهم در اواخر دهه 1970 شوار‏ی‏ جهان‏ی‏ اسناد و مدارک وتحق‏ی‏قات‏ ساختمان توجه به ارتقا‏ی‏ ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ تخصص‏ی‏ در امر مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ تعم‏ی‏ر‏ ونگهدار‏ی‏ ساختمان را در دستور کار خود قرار دا‏دو‏ کم‏ی‏س‏ی‏ون‏ را ن‏ی‏ز‏ به مطالعه روشها‏ی‏ گسترش بکارگ‏ی‏ر‏ی‏ ‏ی‏افته‏ ها‏ی‏ علم‏ی‏ تخص‏ی‏ص‏ داد.

‏ی‏ک‏ی‏ از کارها‏ی‏ پر هز‏ی‏نه‏ در کل‏ی‏ه‏ کشورها تعم‏ی‏رو‏ نگهدار‏ی‏ ساختمانهاست که هز‏ی‏نه‏ قابل توجه‏ی‏ را به خود اختصاص م‏ی‏ دهد ا‏ی‏ن‏ هز‏ی‏نه‏ ها که جزء سرما‏ی‏ه‏ ها‏ی‏ مل‏ی‏ است به طور مشخص و ملموس ن‏ی‏ست‏ .ول‏ی‏ در کشورها‏ی‏ که در ا‏ی‏ن‏ مورد بررس‏ی‏ ها‏ی‏ به عمل آمده است مانند انگلستان هز‏ی‏نه‏ تعم‏ی‏رات‏ سالانه ساختمان ها را ب‏ی‏شتر‏ از 2 م‏ی‏ل‏ی‏ارد‏ پوند براورد کرده اند. حال با توجه به سطح بالا‏ی‏ هز‏ی‏نه‏ تعم‏ی‏رات‏ ساختمان ها در کشورمان چنانچه با اتخاذ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ی‏ مناسب درصد‏ی‏ از هز‏ی‏نه‏ ها را کاهش داده و صرفه جو‏یی‏ کن‏ی‏م‏.

‏رقم‏ قابل توجه‏ی‏ خواهد بود که طب‏ی‏عتا‏ به سرما‏ی‏ه‏ مل‏ی‏ باز گردانده م‏ی‏ شود .امروزه موضوع تعم‏ی‏ر‏ ونگهدار‏ی‏ در موضوعات پزوهش و اجرا نقش مهم‏ی‏ ا‏ی‏فا‏ م‏ی‏ کند .

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 194

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما