محل لوگو

دانلود تحقیق هدف از ايجاد تأسيسات روشنايي


دانلود تحقیق هدف از ايجاد تأسيسات روشنايي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 47 صفحه


 قسمتی از متن word (..doc) : 

 

‏2

‏هدف از ايجاد تأسيسات روشنايي

‏مقدمه

‏هدف از تأسيسات روشنايي ايجاد شرايط خوب ديدن و فراهم كردن محيطي ايمن و راحت با روشنايي مناسب مي باشد .

‏ كه مهمترين پارامترها در اين مهم شدت روشنايي ‏كافي‏ ،‏ جلوگيري از انعكاسات ناخواسته‏ ،‏ هماهنگي درخشندگي اطراف با درخشندگي محيط وهمچنين جلوگيري از خيرگي چشم از منابع نوري و درخشندگي مناسب سطوح داخلي و استفاده از منابع نوري با مشخصه هاي رنگي مناسب مي باشد .

‏ اينجانب در مجتمع مسكوني فوق فاكتورهاي زير را در نظر گرفته ام .

‏ محيط مسكوني كه رنگ ديوارهاي آن سفيد و با ضريب انعكاسي 90-70و بطور متوسط هر شش ماه يكبار نظافت ميگردد و از لحاظ گرد و خاك ‏و آلودگي ،‏ اكثر قسمتها تميز در نظر گرفته شده است .

‏ لامپهاي مورد استفاده در اين مجتمع از نوع لامپ فلورسنت ( بدليل‏ نبود اطلاعات كافي از ديگر لامپها‏ بخصوص رشته اي ) با رنجهاي 40 و 32 وات كه با چوك‏،‏ تواني معادل 51 و 40 وات و همچنين جرياني معادل 44/0 و 24 /0آمپر ( بدون خازن ) و 24/0 و14/0 آمپر(

‏2

‏با خازن ) مي باشد كه خازنهاي د‏ر نظر گرفته شده با ظرفيت 5/4 ميكروفاراد و رنج جريان 24/0 آمپر كه از نظر اقتصادي بسيار با صرفه است‏.‏ كليدها از نوع يك پل و دو پل و تبديل استفاده شده و حداقل جريان عبوري از پريزها 2 آمپر است و حداكثر 5/2 آمپر و براي حالت سه فاز 5 آمپر در نظر گرفته شده و ارتفاع كليد و پريزها از كف برابر با بخش 13 مقررات ملي ساختمان براي پريزهاي برق و تلفن 30 سانتي متر از كف و براي كليدهاي روشنايي 110 سانتي متر از كف در نظر گرفته شده است .

‏براي حفاظت از زدگي و آسيب ديدگي كابلها آن ها را در داخل ‏لوله قرار مي دهند كه شامل انواع زير مي باشد لوله گالوانيزه ، لوله هاي فولاد سياه ، برگمن ،PVC‏ و خرطومي و غيره و لوله هاي مد نظر در اين مجتمع از نوع PVC‏ با قطر 11 و 16 ميليمتر مي باشد

‏ و ضريب همزماني مطابق با بخش 13 مقررات ملي ساختمان براي روشنايي داخلي ساختمانهاي مسكوني 66% و براي پريزها 70% در نظر گرفته شده كه بطور كل ضريب همزماني 68%انتخاب گرديد .

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 260

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما